Mk4 brak długich i stopu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sopel87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 03, 2009 21:35
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Sopel87 » pt lis 27, 2009 15:30

jesli chodzi o bezpieczniki to jest tam prąd, a przy czujniku stopu juz go niema. we włączniku świateł jest prąd w 3 miejscach, niewiem czy to dobrze.
Jacek75 pisze:(54) - plus zasilania przełaczników.
gdzie to jest?
jesli jest w bezpieczinikach prad to chyba dam rade znalazc przyczyne? kiedys :cry:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt lis 27, 2009 21:50

Podaj napiecie kawalkiem kabla na bezpieczniki od swiatel dlugich i bedziesz widzial czy sie swiatla zapala Jezeli sie zapali jedna lapa a potem druga to manetka jest do wymiany jezeli sie nie zapala wogole to usterka jest w przewodach od skrzynki bezpiecznikowej do lamp Kup sobie kontrolke na 12V z kabelkiem w sklepie motoryzacyjnym lub na staci paliw bo tez nie raz maja I wtedy bedziesz mogl posprawdzac napiecia na kablach jest to lepsze jak miernik A co do stopu sprawdz dobrze napiecie w kostce wlocznika



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt lis 27, 2009 22:19

Po drodze ze skrzynki bezpieczników do wyłącznika STOP-u nie ma żadnych złączek, więc poza przecięciem kabla przez np. myszy :hmm: - prąd po wyjściu ze skrzynki musi być!
W tym temacie są podane kolory dwu kabli na których ma się pojawić napięcie w chwili włączenia reflektorów (bez znaczenia czy mijania czy drogowe).
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=283930
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 22:25 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » sob lis 28, 2009 18:13

Po bezpieczniku nr.13 jeżeli jest napięcie to masz czerwono-brązowy do przełacznika przy pedale a z tamtąd do świateł z tyłu i do ABS idzie czerwono-czarny.
Do bezpiecznika 13 idzie zasilanie czerwonym z płyty przekaźników a z płyty czerwony do bezpiecznika 110A przy aku. Masy są brązowym.
Ze schematu wynika iż jeżeli ABS Ci działa to masz przerwane połaczenie do żarówek i linijki na tyle czyli kabel czerwono czarny i złaczki po drodze, żarówki, przełacznik przy pedale lub masy.

Długie: biało-czarny i biały od lamp do bezpieczników 18 i 19 a od bezpieczników biało zielony do manetki w kierownicy. Z manetki czerwony do jw.

Przełacznik świateł ma mieć 3 zasilania: czerwony z płyty przekaźników (15), czarno-czerwony ze stacyjki (1) i szaro-niebieski z układu regulacji świateł (17).
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 18:19 przez Jacek75, łącznie zmieniany 2 razy.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Sopel87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 03, 2009 21:35
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Sopel87 » śr gru 16, 2009 10:49

okazało się że miałem przetarte 7 z 10 kabli przy łączeniu z klapą :green_fuck:
a długie to zepsuty przełącznik :green_fuck:
dzięki wszystkim za podpowiedzi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości