problem z mk2 pali na 3 gary mimo ze ma nowe swiece i kable

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw gru 16, 2004 20:18

sprawdziłbym kopułkę i palec rozdzielacza (jeśli któreś jest do wymiany, wymień od razu komplet). Nie pomoże - spróbowałbym zmierzyć kompresję (jak będą spadki ciśnienia na 4 garze, to jeszcze raz "na mokro" - próba olejowa)
Przed dalszym grzebaniem i wymianą dalszych elementów lepiej byłoby wiedzieć, czy nie dolega mu coś poważniejszego, na co grzebanie przy zapłonie nie pomoże, a tylko wpadniesz w koszty.
Ostatnio kumpel mnie nie posłuchał, wydał ze 350 zyla na "speców" od zapłonu, a okazało się że silnik najnormalniej jest do d... (sprawdzenie kompresji ok. 50 zł max, czujnik można kupić za 35 zł i zrobić to samemu - a to urządzonko wbrew pozorom sie przydaje, mój zwrócił się już kilka(naście) razy...)


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Marcinisko

Post autor: Marcinisko » czw gru 16, 2004 23:18

RED 46 !!Tak na szybko to polecam na gazie ustawić wolne obroty na poziomie 1000.Ja tak mam i czasami jest 1050. Wolne obroty to nie tylko kopułki, kable i świece.Ja też starałem się to usunąc ,ale to cos jeszcze -o czym teraz nie pamietam.Zajrzę jutro pod machę i dam znać.Pamiętam ze ten mechanior powiedział ze to jest drogie i w golfach sie czesto psuje.To chyba chodzilo o automatyczne ssanie albo coś związanego z pneumatycznym wspomaganiem???Jutro sprawdze.



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » pt gru 17, 2004 05:49

moze zawory sie wypaliły? albo czujnik gala ?
Diagnostyka elektroniczna była lub kody błyskowe?


MORE POWER

carrot

Post autor: carrot » ndz gru 19, 2004 19:12

Jeśli problem występuje na 4 cylindrze (dotyczy silników gaźnikowych i monowtrysk) to sprawdź krótki, gumowy wężyk łączący kolektor ssący z zaworem jednokierunkowym wspomagania hamulców. Wymieniłem już chyba z 10 takich w różnych autach VW, pękają ze starości i silnik ciągnie na 4 garze lewe powietrze zamiast mieszanki.
Pzd



swistak20040
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:17
Lokalizacja: katowice

Post autor: swistak20040 » pn gru 20, 2004 03:28

jedno jest pewne silniki lubią czasem poczuć ciężką noge wtedy im sie zachcewa żyć a nie ekonomiczna jazda



1.8 gti



GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » wt sty 11, 2005 04:30

Mam pytanko do panow z tym problemem, poniewaz ja tez go mam. Czy juz moze wiecie co to moze byc. Ja wymienilem swiece, przewody, palec , kopulke i przy okazji pasek rozrzadu z napinaczem, oraz uszczelke ta co jest prza klawiaturze. I nadal w czasie dluzszej jazdy pali mi czasami na 3 gary czasami to nawet staje na drodze i silnik chodzi jak traktor tnz buja w lewo w prawo bo juz nie ma mocy. Ale jak stane, odczekam pól minutki to odpala bez problemu tylko ppodczas odpalenia kopci z rury ale to 2-4 sec.
I czy moze to byc to winna cewki??
mam golfa 1,6 88r mono wtrysk. nie mam gazu. :crazy:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości