problem z odpaleniem-jak zimny pali, jak cieply juz gorzej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

chudy1979r.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lis 16, 2009 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: chudy1979r. » pn lis 23, 2009 08:28

Neoarti pisze:w moim AGR jest zamontowany jakiś przekaźnik który oszukuje komputer (myśli że silnik jest zimny) podnosi mu dawkę i pali na dotyk przez chwilę ma wyższe obroty ale po chwili wraca do normy po odłączeniu jest podobnie jak w większości przypadków zimny pali super a na ciepłym trzeba kręcić czasem z 7 sekund a z przekaźnikiem pół obrotu i chodzi :))
Witam kolego właśnie mi też mówili o jakimś przekażniku i o sterowniku ze mostkuje jakieś ścieżki oszukując komputer tylko że ta operacja kosztuje 500 zł.
Może ten twój zabieg jest o wiele tanszy



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 23, 2009 08:53

Wczoraj odłączyłem ten przekaźnik bo podejrzewam że on jest powodem dostawania się ropy do oleju daje tak wysokie dawki startowe jak by było z -50 i może pierścienie nie dają rady tego zebrać nie ważne czy ciepły czy zimny silnik wali dawkę na maxa i za każdym razem grzeje świece fakt że pali z tym od kopa az budą zatrzęsie ale co z tego jesli rano po przegazowaniu zostawia czarny ślad na chodniku pod rurą wydechową teraz bez tego ustrojstwa na ciepłym pali gorzej zrobię rozrusznik bo słychać że ma ciężko


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

chudy1979r.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lis 16, 2009 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: chudy1979r. » pn lis 23, 2009 11:32

Neoarti pisze:Wczoraj odłączyłem ten przekaźnik bo podejrzewam że on jest powodem dostawania się ropy do oleju daje tak wysokie dawki startowe jak by było z -50 i może pierścienie nie dają rady tego zebrać nie ważne czy ciepły czy zimny silnik wali dawkę na maxa i za każdym razem grzeje świece fakt że pali z tym od kopa az budą zatrzęsie ale co z tego jesli rano po przegazowaniu zostawia czarny ślad na chodniku pod rurą wydechową teraz bez tego ustrojstwa na ciepłym pali gorzej zrobię rozrusznik bo słychać że ma ciężko
Jakoś mi się nie chce wierzyć że to może być rozrusznik bo jeśli kręci motorem to przy gorącym silniku ile potrzebuje obrotów do odpalenia .A mi napierdziela z 5 - 7 sekund.ja rozrusznik zrobiłem i lipa tak samo z odpalaniem



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 23, 2009 17:13

zrobiłem, dziś rozrusznik u siebie wymieniłem tylną tuleję i szczotkotrzymacz wraz ze szczotkami całość zajęła mi ok godziny efekt PALI NA DOTYK :) na ciepłym kręci max ze 2 może 3sek
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 17:13 przez Neoarti, łącznie zmieniany 1 raz.


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » pn lis 23, 2009 18:55

chudy1979r. pisze:mi napierdziela z 5 - 7 sekund.ja rozrusznik zrobiłem i lipa tak samo z odpalaniem
chudy1979r., musisz podpiąc pod Vaga . Porobić logi! i będziesz wiedział co go boli! Bo może masz cos z kontem wtrysku!


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 23, 2009 19:53

kolego a co konkretnie robiłeś z tym rozrusznikiem ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

chudy1979r.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lis 16, 2009 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: chudy1979r. » pn lis 23, 2009 22:40

Neoarti pisze:kolego a co konkretnie robiłeś z tym rozrusznikiem ??
tulejki i szczotko trzymacz ze szczotkami. Fakt były trafione , rozruch kręci szybciej ale szybciej nie odpala



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości