golfik III 1,9GTD 75ps 1992r. problem z chłodzeniem silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » czw paź 29, 2009 00:31

możesz mieć pasek wieloklinowy założony na odwrót i pompa kręci się w przeciwną stronę uwierz mi da się tak założyć pompa powinna kręcić się w tą co wał.też tak bomblowało w zbiorniczek a jak to masz poprawnie to zwalaj głowice


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

arwam

Post autor: arwam » czw paź 29, 2009 01:21

pawelt2k,

ja się nie upieram że to na pewno ona bo może być tak że jest dobra ale trzeba ją z kręgu podejrzeń wykluczyć bo ona może narobić zamieszania i nie potrzebnie naciągać na koszta jak mnie.


jak nie będzie zmiany to głowica do góry i ją sprawdzić na probę szczelności i nową uszczelkę.
może jak głowica jest dobra to już tylko blok pozostaje.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości