golfik III 1,9GTD 75ps 1992r. problem z chłodzeniem silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
możesz mieć pasek wieloklinowy założony na odwrót i pompa kręci się w przeciwną stronę uwierz mi da się tak założyć pompa powinna kręcić się w tą co wał.też tak bomblowało w zbiorniczek a jak to masz poprawnie to zwalaj głowice
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
pawelt2k,
ja się nie upieram że to na pewno ona bo może być tak że jest dobra ale trzeba ją z kręgu podejrzeń wykluczyć bo ona może narobić zamieszania i nie potrzebnie naciągać na koszta jak mnie.
jak nie będzie zmiany to głowica do góry i ją sprawdzić na probę szczelności i nową uszczelkę.
może jak głowica jest dobra to już tylko blok pozostaje.
ja się nie upieram że to na pewno ona bo może być tak że jest dobra ale trzeba ją z kręgu podejrzeń wykluczyć bo ona może narobić zamieszania i nie potrzebnie naciągać na koszta jak mnie.
jak nie będzie zmiany to głowica do góry i ją sprawdzić na probę szczelności i nową uszczelkę.
może jak głowica jest dobra to już tylko blok pozostaje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości