Golf II TDic ogromna chmura za mną przy 150 km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
grandi,
prawdopodobnie będę miał na spredaż K24 jeśli kolego nie będzie brał bo w jego busie zobaczyliśmy ostatnio że koło na wale korbowym się kolebie, i teraz nie wiadomo czy będzie brał czy nie ale w razie gdyby nie brał to turbo będzie na sprzedaż.
K14 to maleństwo które nawet w 1.6TD jest z lekka przesilone.
myślę że z K24 byłbyś bardziej zadowolony
a tu masz fotke na której widać gabarytową różnicę wielkości tych turbin:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b8 ... 9c454.html
prawdopodobnie będę miał na spredaż K24 jeśli kolego nie będzie brał bo w jego busie zobaczyliśmy ostatnio że koło na wale korbowym się kolebie, i teraz nie wiadomo czy będzie brał czy nie ale w razie gdyby nie brał to turbo będzie na sprzedaż.
K14 to maleństwo które nawet w 1.6TD jest z lekka przesilone.
myślę że z K24 byłbyś bardziej zadowolony
a tu masz fotke na której widać gabarytową różnicę wielkości tych turbin:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b8 ... 9c454.html
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Znajomy ma ją na sprzedaż w sumie wychodzi 320 zł z wysyłką a turbinka jest w super stanie luzu prawie nie ma i nie brała oleju , ta turbina ka jest fajna bo nie ma efektu turbo dziury , z resztą boję się wstawić coś większego to jest 1V blok jest chyba inny niż w SB .
Arwan i tak dla mnie jesteś chodzącą skarbnicą wiedzy tak samo Michaś i pare innych osób.
Jak się poziomuje turbine wystarczy zwykłą poziomica i czemu?
pS. chyba mam za dużą dawkę bo silnik się grzeje , jak założę turbinkę dam znać
Arwan i tak dla mnie jesteś chodzącą skarbnicą wiedzy tak samo Michaś i pare innych osób.
Jak się poziomuje turbine wystarczy zwykłą poziomica i czemu?
pS. chyba mam za dużą dawkę bo silnik się grzeje , jak założę turbinkę dam znać
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 14:46 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
grandi, a motor nie klepie Ci za głośno?
Bo piszesz,że grzeje się mocno,więc może to nie jest sprawka zbyt dużej dawki,lecz za wczesnego kąta wtrysku.
To by nawet pasowało do siebie,bo jak jest wtrysk za wczesny,to turbina kiepsko wstaje-przez to kopci (silnik otrzymuje za mało powietrza),natomiast grzeje się mocniej,bo spalana mieszanka jest dłużej utrzymywana nad tłokiem zanim zacznie się suw pracy.
Spróbuj opóźnić troszkę i zobacz jakie będą efekty.Zanim zaczniesz ruszać pompą,zaznacz sobie obecne położenie,by móc do niego wrócić w razie czego
Pozdr.
[ Dodano: 19 Paź 2009 16:20 ]
P.S.Blok w 1V i SB jest raczej taki sam.Różni się tylko symbolem.Chodzi w tym wszystkim o to,że po dodaniu do nich innego osprzętu,stanowią dwie podobne motorownie różniące się mocą.
Bo piszesz,że grzeje się mocno,więc może to nie jest sprawka zbyt dużej dawki,lecz za wczesnego kąta wtrysku.
To by nawet pasowało do siebie,bo jak jest wtrysk za wczesny,to turbina kiepsko wstaje-przez to kopci (silnik otrzymuje za mało powietrza),natomiast grzeje się mocniej,bo spalana mieszanka jest dłużej utrzymywana nad tłokiem zanim zacznie się suw pracy.
Spróbuj opóźnić troszkę i zobacz jakie będą efekty.Zanim zaczniesz ruszać pompą,zaznacz sobie obecne położenie,by móc do niego wrócić w razie czego
Pozdr.
[ Dodano: 19 Paź 2009 16:20 ]
P.S.Blok w 1V i SB jest raczej taki sam.Różni się tylko symbolem.Chodzi w tym wszystkim o to,że po dodaniu do nich innego osprzętu,stanowią dwie podobne motorownie różniące się mocą.
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 16:21 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Po założeniu nowej pompy w serwisie zauważyłem że silnik minimalnie głośniej chodzi ale mechanik powiedział że to normalne na tej pompie od JR
Powiedzmy że temperatura jest minimalnie wyższa głownie chodzi jak ruszam dość szybko 1 2 3 4 poganiając ostro koniki temp szybko podskakuje w trasie temp jest stała
Powiedzmy że temperatura jest minimalnie wyższa głownie chodzi jak ruszam dość szybko 1 2 3 4 poganiając ostro koniki temp szybko podskakuje w trasie temp jest stała
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 17:15 przez grandi, łącznie zmieniany 4 razy.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
grandi pisze:Jak się poziomuje turbine wystarczy zwykłą poziomica i czemu?
o jakim poziomowaniu Ty mówisz?
ustawia się tylko dopływ i odpływ oleju w pionie o ile turbo pochodzi z całkowicie innego silnika lub jeśli była na nim inaczej mocowana.
silniki 1.6TD tak mają i tym się nie należy przejmować chyba że się za bardzo grzejegrandi pisze:chodzi jak ruszam dość szybko 1 2 3 4 poganiając ostro koniki temp szybko podskakuje w trasie temp jest stała
to jest fakt bo silnik JR ma pompę 9mm i na wyższej fali niż 1V który ma 8mm i do tego niższą falęgrandi pisze:Po założeniu nowej pompy w serwisie zauważyłem że silnik minimalnie głośniej chodzi ale mechanik powiedział że to normalne na tej pompie od JR
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Może klepać bardziej,wcale nie neguję,ale jak nie był kąt ustawiany zegarowo,to sprawdzić nie zaszkodzi.arwam pisze: grandi napisał/a:
Po założeniu nowej pompy w serwisie zauważyłem że silnik minimalnie głośniej chodzi ale mechanik powiedział że to normalne na tej pompie od JR
to jest fakt bo silnik JR ma pompę 9mm i na wyższej fali niż 1V który ma 8mm i do tego niższą falę
Nawet jeśli nie pomoże,to zawsze można wrócić to obecnego ustawienia.
Ja miałem podobny problem i opóźnienie kąta wtrysku dodało mocy,bo turbina zaczęła wcześniej wstawać,no i co za tym idzie-kopcenie zmalało.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 136 gości