Post
autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 17:25

,sluzy do blokowania kola zebatego walka rozrzadu, te wieksze walce wchodza w 3 otwory kola pasowego z drugiej strony blokujemy sruby łyzka do kol i odkrecamy srube trzymajaca kolo
po odkreceniu tej sruby w oslonie rozrzadu od strony silnika na gorze jest otwor,widac przez niego kolo walka rozrzadu, i do zbicia sluzy wybijak, te kolo jest wcisniete na stozku i mocno siedzi, wystarczy puknac przez ten otwor i powinno zejsc, tylko trzeba dobrze dopasowac wybijak (nie srubokret mozna nim sie wbic w kolo)
PacekPlacki, sprawdzales czy kolo zebate walu korbowego nie giba sie?, dokladnie to widac jak odkrecisz srube z walu i kolo zejdzie, i wtedy jak je wcisniesz z powrotem na czop walu czuc luz (scinajacy sie klin na wale)
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 17:53 przez
damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]