Skoro chodzi na krótko to szkoda czasu na sprawdzanie ,ja bym go od razu wymienił bo ewidentnie nie działaOcet pisze:Sprawdz termowłącznik w chłodnicy
Gotujacy sie 1.6 D Prosze o pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
do sprawdzenia termostat i i pompa wody czy wirnik nie obleciał.heyus1986 pisze:No nie leci plyn z tego ciekiego wezyka przy wzroscie obrotow silnika i jak go wkrece na obroty i jak puszcze to woda wylatuje ze zbiorniczka czego nigdy nie mialem przy otwartym korku i jak naciskam te grube weze to wydaja sie puste
Pompę możesz jeszcze wstępnie sprawdzić czy przy podniesieniu obrotów do około 2500-3000rpm węże twardnieją a po spadnięciu obrotów powinny wrócić do poprzedniej twardości.
jak węże twardnieją ale po spadnięciu obrotów będą nadal twarde to uszczelka pod głowicą będzie dmuchnięta.
sprawdź też nagrzewnicę wewnątrz auta ewentualnie zmostkuj jej przewody jak się będzie wydawać szczelna i jak wtedy anomalia ustaną to masz winowajcę.
co nie którzy się zaraz odezwą że co ma nagrzewnica do twardych węży; to powiem że ma bo ja miałem taki przypadek w swoim aucie i ponad pół roku robiło mnie i wszystkich mechaników w mojej okolicy w konia, w tym mechaników z długoletnim stażem, dawała objawy typowe dla uszczelki pod głowicą.
Na nagrzewnicę radzę zwrócić szczególnie wtedy uwagęjeśli w zbiorniczku nie ma żadnych nie czystości typu błyskawiczne ciemnienie płynu, czy olej w nim bądź płyn chłodniczy w oleju.
co do tej ostatniej opcji to zobacz czy na korku wlewu oleju do silnika nie masz mazi przy przypominającej kawę z majonezem
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 09:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
- heyus1986
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Jak dzis odlaczylem tec cieki wezyk od chlodnicy do zbiorniczka musialem mocno dmuchnac zeby powietrze przez niego przelecialo tak samo jak dmuchalem w wyjscie z chlodnicy na ten cieniutki wezyk to nie moglem a jak pogrzebalem srubokretem to juz normalnie moglem dmuchnac.
Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
- Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
pisza Ci wszyscy zebys zobaczyl czy dziala termowlacznik , w tym celu nalezy te dwa przewody co sa na nim zlaczyc jak wentylator zadziala to masz walniety ten termowlacznik innej opcji nie ma ewentualnie ostatnia mozliwosc i wsumie najprosciej ja sprawdzic czy przypadkiem nie strzelil bezpiecznik i dlatego sie nie zalacza wentylator,jak masz stara instalacje to bezpiecznik 1 od lewej strony, jeszcze jedna mozliwosc mala ilosc plynu ale to juz raczej opada, ja stawiam w pierwszej kolejnosci bezpiecznik pozniej termowlacznik na koncu uszczelka
napisz pozniej co wyszlo z tego
napisz pozniej co wyszlo z tego
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
- heyus1986
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Wiec juz gotowanie chyba naprawilem okazalo sie ze ten cienki przewod od chlodnicy byz zapchany i wyjscie z chlodnicy na niego tez bylo zapchane wiec nie bylo powrotu do zbiorniczka wyrownawczego teraz to na wolnych obrotach tem delikatnie sika a jak podniose mu obroty to mocno sika aha i jak wyciaglem chlodnice odkrecilem termo wlacznik to bylo na nim sporo rdzy wiec wszystko wyczyscilem zalozylem i wyprobowalem i dziala jak na razie nawet teraz doslownie przed chwila bylem na myjni oplukac golfika z kuzu to stalem na parkingy pod moim blokiem i jak wskazowka minela ta srodkowa kreske o grubosc wskazowki to odrazu wiatrak sie zalaczyl. Jutro bede testowal w dzien na miescie wiadomo wyzsza temperatura powietrza korki i swiatla na skrzyzowaniach.
Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości