Gotujacy sie 1.6 D Prosze o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt wrz 22, 2009 08:53

Ocet pisze:Sprawdz termowłącznik w chłodnicy
Skoro chodzi na krótko to szkoda czasu na sprawdzanie ,ja bym go od razu wymienił bo ewidentnie nie działa


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » wt wrz 22, 2009 09:02

heyus1986 pisze:No nie leci plyn z tego ciekiego wezyka przy wzroscie obrotow silnika i jak go wkrece na obroty i jak puszcze to woda wylatuje ze zbiorniczka czego nigdy nie mialem przy otwartym korku i jak naciskam te grube weze to wydaja sie puste
do sprawdzenia termostat i i pompa wody czy wirnik nie obleciał.
Pompę możesz jeszcze wstępnie sprawdzić czy przy podniesieniu obrotów do około 2500-3000rpm węże twardnieją a po spadnięciu obrotów powinny wrócić do poprzedniej twardości.

jak węże twardnieją ale po spadnięciu obrotów będą nadal twarde to uszczelka pod głowicą będzie dmuchnięta.
sprawdź też nagrzewnicę wewnątrz auta ewentualnie zmostkuj jej przewody jak się będzie wydawać szczelna i jak wtedy anomalia ustaną to masz winowajcę.
co nie którzy się zaraz odezwą że co ma nagrzewnica do twardych węży; to powiem że ma bo ja miałem taki przypadek w swoim aucie i ponad pół roku robiło mnie i wszystkich mechaników w mojej okolicy w konia, w tym mechaników z długoletnim stażem, dawała objawy typowe dla uszczelki pod głowicą.
Na nagrzewnicę radzę zwrócić szczególnie wtedy uwagęjeśli w zbiorniczku nie ma żadnych nie czystości typu błyskawiczne ciemnienie płynu, czy olej w nim bądź płyn chłodniczy w oleju.
co do tej ostatniej opcji to zobacz czy na korku wlewu oleju do silnika nie masz mazi przy przypominającej kawę z majonezem
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 09:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bacia12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: czw sie 06, 2009 09:54
Lokalizacja: WPR/LTM
Kontakt:

Post autor: bacia12 » wt wrz 22, 2009 09:06

w zeszłym roku miałam identyczną sytuacje i okazało się ze była uszczelka pod głowica do wymiany


- Żyj: powiedziała Nadzieja ...
- Bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie...

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: heyus1986 » wt wrz 22, 2009 17:48

Jak dzis odlaczylem tec cieki wezyk od chlodnicy do zbiorniczka musialem mocno dmuchnac zeby powietrze przez niego przelecialo tak samo jak dmuchalem w wyjscie z chlodnicy na ten cieniutki wezyk to nie moglem a jak pogrzebalem srubokretem to juz normalnie moglem dmuchnac.


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » wt wrz 22, 2009 18:58

pisza Ci wszyscy zebys zobaczyl czy dziala termowlacznik , w tym celu nalezy te dwa przewody co sa na nim zlaczyc jak wentylator zadziala to masz walniety ten termowlacznik innej opcji nie ma ewentualnie ostatnia mozliwosc i wsumie najprosciej ja sprawdzic czy przypadkiem nie strzelil bezpiecznik i dlatego sie nie zalacza wentylator,jak masz stara instalacje to bezpiecznik 1 od lewej strony, jeszcze jedna mozliwosc mala ilosc plynu ale to juz raczej opada, ja stawiam w pierwszej kolejnosci bezpiecznik pozniej termowlacznik na koncu uszczelka
napisz pozniej co wyszlo z tego


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » wt wrz 22, 2009 19:15

Termowłącznik możesz sprawdzić przy pomocy dwóch kabelków, garnka i miernika. Po prostu wkładasz go do wody i przed samym wrzeniem powinien zamknąć obwód. Mało dokładna metoda ale coś może pokazać. Jakby do tego był termometr i można by zobaczyć dokładnie temperaturę włączenia i wyłączenia



Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: heyus1986 » wt wrz 22, 2009 23:16

Wiec juz gotowanie chyba naprawilem okazalo sie ze ten cienki przewod od chlodnicy byz zapchany i wyjscie z chlodnicy na niego tez bylo zapchane wiec nie bylo powrotu do zbiorniczka wyrownawczego teraz to na wolnych obrotach tem delikatnie sika a jak podniose mu obroty to mocno sika aha i jak wyciaglem chlodnice odkrecilem termo wlacznik to bylo na nim sporo rdzy wiec wszystko wyczyscilem zalozylem i wyprobowalem i dziala jak na razie nawet teraz doslownie przed chwila bylem na myjni oplukac golfika z kuzu to stalem na parkingy pod moim blokiem i jak wskazowka minela ta srodkowa kreske o grubosc wskazowki to odrazu wiatrak sie zalaczyl. Jutro bede testowal w dzien na miescie wiadomo wyzsza temperatura powietrza korki i swiatla na skrzyzowaniach.


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości