Dużo oleju pod maską, dosłownie wszędzie.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » wt sie 18, 2009 22:32

Dzikuvip pisze:6tys obrotow
:shock:

A co do tematu to może zatkana odma i bagnetem wywala.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt sie 18, 2009 22:37

A luzy wirnika sprężarki sprawdzałeś ?? Kurcze, bo biały dym to albo woda w układzie wydechowym (częsty objaw podczas zimy i porannego odpalania) albo spalany olej...



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt sie 18, 2009 22:40

twromek, wkreci sie wyrzej ale juz moc spada :green_fuck:
Lukas-182 pisze:albo spalany olej...
raczej to na 100% bo az tylną szybe mam tlustą :crazy:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » wt sie 18, 2009 22:44

Dzikuvip pisze:ja ma taki sam problem tylko ze mam TD, gdy ostro ruszam i wkrecam silnik na czerwone pole obrotomierza, turbina mi wtedy pod obciarzeniem (przyspieszam) pompuje 1,4-1,7 bara , po takim czyms rzadko to sie mi zdarza ale jednak juz 4 razy to mialem,z rury wydechowej jest pelno bialego dymu i z silnika (zlokalizowalem ze to w okolicach filtra oleju nie z samego filtra tylko z tych wezy co do niego idą) ale gdzies wydostaje sie, po tym zgasze auto i odczekam kilkadziesiad minut i wszystko ok, co jest przyczyną, ktos mial cos podobnego??
zwłaszcza takie skłonności są na niezbyt rozgrzanym silniku?
jak tak to na bank podstawia Ci zawory na popychaczach



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr sie 19, 2009 01:58

Dzikuvip pisze:raczej to na 100% bo az tylną szybe mam tlustą
z niespalonej ropy też będzie tłusta :crazy:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr sie 19, 2009 07:10

arwam pisze:zwłaszcza takie skłonności są na niezbyt rozgrzanym silniku?
jak tak to na bank podstawia Ci zawory na popychaczach
Na nierozgrzanym bardziej , ale na rozgrzanym rowniez.
twardy pisze:z niespalonej ropy też będzie tłusta :crazy:
Nigdy nie mialem calego tlustego tylu auta, tylko po takim czyms wlasnie jest,(takie male kropki tluste)


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » śr sie 19, 2009 08:41

Na nierozgrzanym bardziej , ale na rozgrzanym rowniez.
Sprawdź ciśnienie oleju manometrem na wysokich obrotach czy nie jest za wysokie i przy okazji rzuć wtryskiwacze na stół do pompiarza



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości