Ja też miałem problem z notlaufem, kierowniczki chodziły, logi pokazały niedoładowanie, ok 0,3bar- powód?- Uszkodzony map sensor, po wymianie (pomógł kolega adamm) na razie notlauf nie występuje. Raz przed wymianą sensora udało mi się osiągnąć ok 215km/h, czy to możliwe? Mam 1.9 AJM 115KM, ale mam też problem otóż aby podłączyć się pod komputer muszę odłączyć klimatronic bo inaczej nie łączy, stało się tak po wymianie zegarów.
Powiedzcie mi jeszcze jakie parametry spradzić czy silnik i turbo pracują bez problemów i czy w jaki sposób zaprogramować domykanie szyb z pilota bo działa to tylko po przekręceniu i przytrzymaniu kluczyka w zamku.
pozdro
Brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mój głupi i słaby ALH 90 KM idzie 195 więc 115 km/h przy AJM to normalność, nawet AHF-y i ASV-y 110 KM powinny iść 115 km/h przy standardowych skrzyniach biegówmarcinb87 pisze:Twoja prędkość mnie trochę zszokowała bo mój AJM idzie maksymalnie 200 km/h na 6 biegu...
a jeśli chodzi o błędy przepływki i klapy gaszącej (dotyczy kolegi BRZOZA) to problem jest z elektryką a nie samą przepływką czy klapą gaszącą czyli wtyczka, piny w gniazdku i instalacja od przepływki oraz wtyczka/piny i instalacja zaworu N239 lub samego sterownika wraz z serwomotorem sterowania klapą gaszącą zalanego olejem jeśli to silnik ATD lub AXR bo tam klapa jest sterowana elektrycznie.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 13:09 przez Sztomel, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Jednak problem nagłego spadku mocy dalej mnie dotyczy...
Przejechałem dzisiaj ok. 500 km i dosyć często wciskałem gaz do dechy. I nagle spadek mocy, oczywiście postój wyłączenie silnika i znowu wszystko ok.
Po powrocie podłączyłem VAG-a i wyskoczył błąd numer 17965.
Dodam jeszcze że zaświeciła mi się kontrolka od oleju (pomarańczowa) i świeci się cały czas chodź poziom oleju jest w normie ale to chyba nie ma nic wspólnego ze spadkiem mocy...
Przypomnę ze turbina wyczyszczona i gruszka wymieniona..
Za co mam się teraz zabrać ?
Przejechałem dzisiaj ok. 500 km i dosyć często wciskałem gaz do dechy. I nagle spadek mocy, oczywiście postój wyłączenie silnika i znowu wszystko ok.
Po powrocie podłączyłem VAG-a i wyskoczył błąd numer 17965.
Dodam jeszcze że zaświeciła mi się kontrolka od oleju (pomarańczowa) i świeci się cały czas chodź poziom oleju jest w normie ale to chyba nie ma nic wspólnego ze spadkiem mocy...
Przypomnę ze turbina wyczyszczona i gruszka wymieniona..
Za co mam się teraz zabrać ?
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Mój AHF 110hp ledwie dobija do 200 km/h po dłuższym bujaniu na prostejSztomel pisze: mój głupi i słaby ALH 90 KM idzie 195 więc 215 km/h przy AJM to normalność, nawet AHF-y i ASV-y 110 KM powinny iść 215 km/h przy standardowych skrzyniach biegów
Wymieniałem przepływkę, znajomy mechanik sprawdzał wszystkie parametry, błędy etc. i wszystko gra...
Nawet w książce z VW masz, że 110hp 5b leci 195 więc wytłumacz skąd ta teoria o 215km/h?
W ogóle ostatnio mam wysokie spalanie: przy prędkości 120-160 na A4 Katowice-Wrocław wyrzucił mi 7,0 litra/100km. Coś nie halo?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości