czasami zdarza się że sport sprężyny i seryjne amory będą się bardzo źle zachowywały....i prowadzenie pogorszy sie w stosunku do serii.....dzieje się tak przeważnie jak sprężyna jest krótsza niż 40mm....ale i czasem przy 40mm jest taka sytuacja....
sas_gti, mówisz że kasa....ale uważam że jak bawić się w półśrodki to lepiej się wogle nie bawić...albo sportowy kit....alebo seria......takie jest moje zdanie w temacie...przerabiałem już te opcje i teraz śmiało mogę powiedzieć że nigdy więcej nie chce sportowej sprężyny do seryjnego amorka......nie mówię że to wogle nie działa.....ale dopiero po przejechaniu się na sportowym kicie odczuwa się kolosalną różnicę w prowadzeniu.....dlatego wole dłużej pozbierać kasę i kupić kit niż bawić się w sportowe sprężyny
Sportowe AMORY i normalne sprezyny?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie no jasne ze kit to inna rozmowa ale tez inna kasa,
nie mowilem o sytuacji ze wsadzasz b4 i sprezyny -40mm albo nawet -60mm, jak slysze -40 to juz mnie przeraza bo moj golf byl na takeij sprezynie jak go sproawdzielm + krotki amor supersport i nie dalo sie jezdzic praktycznie, ale uwazam ze zestawik b4 + weitec 20mm bardzo przyzwoicie pracuje , duzo ludzi lata na takim w KJSi sobie chwalą
ja osobiscie mam bilsteina b6 z seryjnej dlugosci sprezyna i nie narzekam
poza tym nie tylko gotowe KITy czyli amor i sprezyna sie sprawdzaja, ale bardzo czesto sie dobiera całe zawieszenie, ma sie kilka kompletów amortyzatorów w róznym ustawieniu skoku, tłumienia i długości + do tego kilka różńych kompletów sprężyn i sie kombinuje na kazdy rajd w zaleznosci od nawierzchni itd,
wiadomo ze koledze chodzi o jazde po ulicy wiec trzeba dobrac cos na stale zeby sie do tego nadawalo, dobierajac do normalnej jazdy trzeba brac pod uwage wszytko , jak posadzisz za nisko na zime to bedzie tarł, za twardy tył to moze stawiać itd, COCKNEY chce bardziej sportowo, wiec jak zalozy serie np bilsteina b4 albo KYB albo nawet MONROE i do tego spokojnie przysadzi sprezynke -20 bez przesady z twardoscia to jezeli ma zylke sportowca to bedie zadowolony i sobie z autem poradzi, zmiana na pewno nie bedzie kolosalna
nie mowilem o sytuacji ze wsadzasz b4 i sprezyny -40mm albo nawet -60mm, jak slysze -40 to juz mnie przeraza bo moj golf byl na takeij sprezynie jak go sproawdzielm + krotki amor supersport i nie dalo sie jezdzic praktycznie, ale uwazam ze zestawik b4 + weitec 20mm bardzo przyzwoicie pracuje , duzo ludzi lata na takim w KJSi sobie chwalą
ja osobiscie mam bilsteina b6 z seryjnej dlugosci sprezyna i nie narzekam
poza tym nie tylko gotowe KITy czyli amor i sprezyna sie sprawdzaja, ale bardzo czesto sie dobiera całe zawieszenie, ma sie kilka kompletów amortyzatorów w róznym ustawieniu skoku, tłumienia i długości + do tego kilka różńych kompletów sprężyn i sie kombinuje na kazdy rajd w zaleznosci od nawierzchni itd,
wiadomo ze koledze chodzi o jazde po ulicy wiec trzeba dobrac cos na stale zeby sie do tego nadawalo, dobierajac do normalnej jazdy trzeba brac pod uwage wszytko , jak posadzisz za nisko na zime to bedzie tarł, za twardy tył to moze stawiać itd, COCKNEY chce bardziej sportowo, wiec jak zalozy serie np bilsteina b4 albo KYB albo nawet MONROE i do tego spokojnie przysadzi sprezynke -20 bez przesady z twardoscia to jezeli ma zylke sportowca to bedie zadowolony i sobie z autem poradzi, zmiana na pewno nie bedzie kolosalna
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
obniżenie typu 15-20mm spokojnie można stosować przy amorkach seryjnej długości, większość fabrycznie usprotowionych aut typu GTI, RS, GT, XR3i itp itd ma właśnie sprężynki obniżające o 15-20mm przy amorach normalnej długości (czasami są to gazowe amorki ale dalej normalnej długości)....inna sprawa że niewiele firm ma w ofercie sprężyny obniżające o 15-20mm, przeważnie minimalna wartość to 35mm....
nowy kit średniej klasy to trzeba liczyć 1500-2000zl......chyba że używkę....co też polecam....bo można trafić bardzo dobry zawias za śmieszną kwotę.....
nowy kit średniej klasy to trzeba liczyć 1500-2000zl......chyba że używkę....co też polecam....bo można trafić bardzo dobry zawias za śmieszną kwotę.....
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
Bardzo dobrze napisaliscie ! Jesli ktos bedzie chcial obnizyc auto niech przeczyta Wasze wypowiedzi... tak jest w rzeczywistosci. Warto czytac tematy na forach a nie sluchac sie sprzedawcow i ich zapewnien (to tyczy sie ok 80 % sprzedajacych)
Odnosnie kombinacji standardowa sprezyna + skrocony amor to wydaje mi sie ze rowniez nie jest to dobre polaczenie...
Koledzy chyba napisali wszystko na ten temat. Jedynie zostal wybor firmy i ocena subiektywna twarosci zawieszenia...
Odnosnie kombinacji standardowa sprezyna + skrocony amor to wydaje mi sie ze rowniez nie jest to dobre polaczenie...
Koledzy chyba napisali wszystko na ten temat. Jedynie zostal wybor firmy i ocena subiektywna twarosci zawieszenia...
TKD WTF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 395 gości