Heble w 1z

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » śr sie 12, 2009 11:26

sagon, tarcza oczywiście musi być od mk3 i klocki też, w mk4 są wieksze tarcze ale w mk3 zostają jarzma na których trzyma się zacisk i to nie zmienia położenia klocków, wiem bo tak mam i żadnych problemów nie mam



Awatar użytkownika
ArcioTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:05
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: ArcioTDI » ndz sie 16, 2009 10:40

Ja uważam, że lepiej swapowac całą belkę z tarczami bo w tej belce fabrycznie jest stabilizator.



Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » pn sie 17, 2009 18:09

ostatnio jak dyskutowałem z kolega, to powiedzial,
abym w tylnej belce jak jest korektor sily hamowania to go ominał - tj. przewody ktore od pompy wchodza do niego wykrecic i zmostkowac, specjalnymi zlaczkami(sa takie tulejki nagwintowane obustronnie)
z przewodami ktore wychodza z korektora -
wtedy wszystkie 4 kola bd hamowaly taka sama sila,
tylko pytanie jakby sie to mialo w praktyce, bo na pierwszy rzut to chyba tragedia, bo np. na zakrecie mozna bylo by dzwona miec? Co sadzicie?? :hmm:

poprawily by sie heble??

bo tez mam 1Z i dolozylem koksu i ciezko sie zatrzymac :(



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn sie 17, 2009 19:50

Przód zawsze musi hamować mocniej.Nie bez powodu zastosowano tam większe tarcze.
Zostaw jak jest.


AFN 165,5@380,8

Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » pn sie 17, 2009 23:16

Nie no spokojnie, ja tego "patentu" nie bede stosował, bo to nie jest do konca bezpieczne...
ja niestety mam z tylu beben :(:(::(



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 02, 2009 15:20

zabba88, pierwsze slysze zeby tarcze byly w calosci z piastami

kup np od mk3 gti piasty i bedzie ok


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » śr wrz 02, 2009 15:49

zabba88, z tyłu potrzebujesz czop pod tarcze od MK3, do tego kupujesz tarcze pod 4x100 i łozyska i tyle całe koło trzyma się na tarczy a tarcza na dwóch łożyskach na czopie ( Tzw, piaście )



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw wrz 03, 2009 16:18

zabba88 pisze:Adamm, ale piasty od mk3 gti sa 5x100 a ja potrzebuje 4x100
poszukaj z vento, u siebie robilem swapa wlasnie z czegos takiego, jest 4x100, koles dorzucil mi w gratisie do pompy komplet. robota lekka i przyjemna, z linkami mialem problem bo stare wyjsc nie chcialy i trzeba bylo przyciac kanaly i pozniej kombinowac zeby dlugosc linek w kanalach byla odpowiednia. skonczylo sie na dystansach przy samym naciagu pod popielniczka ;)



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz wrz 06, 2009 13:20

zabba88, z tyłem sprawa jest prosta.Jeżeli chcesz na 4 śruby,to kupujesz tarcze na 4.
Jeżeli na 5 śrub,to tarcze z pięcioma otworami.
Tak jak pisałem wcześniej,belki są takie same,czy to wersja z tarczą,czy bębnem.
Różnią się tylko piastami,a te osadzenie maja identyczne,więc można je zamieniać bez problemu.
Inaczej sprawa wygląda z przodem,ale mowa jest o tyle.
Jednak zmiana samego tyłu,nawet na zestaw od g60 niewiele poprawi.
Całą robotę robi przód.
Ja skupiłbym się raczej na zmianie hamulców,ale na przodzie.
Nie wiem jak by to wyglądało w praktyce,ale jak już chcesz zmienić tył,to warto może pomyśleć o zmianie bębnów na takie od passata b4.
Są o wiele większe,jak te w mk3,więc i hamowanie będzie lepsze,a zabawy mniej.


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości