Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
WODA
- Niesolidny sprzedawca

- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
-
Kontakt:
Post
autor: WODA » wt paź 25, 2005 12:57
w sumie masz racje bo koszt skrzyni i altka wyjdzie ok 1000 zl.
czyli zas pupa....hmmmm
w taki razie co polecacie????chce osiągnąć moc w przedziale 140-150KM.
jak nie swap i nie turbo to co???słyszalem ze ten silnik jest malo podatny na modyfikacje....
to prawda bo w taki razie zostaje mi tylko zabawa w walki ,chipy itd...
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
-
Apsik
- Powered by G60

- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
-
Kontakt:
Post
autor: Apsik » wt paź 25, 2005 18:39
Ja mam inną propozycje: odkładaj $$$ i po prostu cierpliwie czekaj - zawsze trafia się okazja!! Wiem po sobie!! Ja moje G60 za marne grosze kupiłem (jak na niemieckie warunki) no troche włożyć musiałem, ale wiem że zawsze warto troche poczekać i chwytać okazje (tymbardziej że do tego czasu dozbierasz troche potrzebnych $$$). Powodzenia.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
WODA
- Niesolidny sprzedawca

- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
-
Kontakt:
Post
autor: WODA » śr paź 26, 2005 00:04
czyli mówicie zeby ze najlepszym wyjsciem jest swap???i co jednak 2.0 16 v ABF ???czy moze jednak VR??pytam zeby poprostu wiedziec....

Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
-
ml2210
- Gadatliwa bestia

- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
-
Kontakt:
Post
autor: ml2210 » śr paź 26, 2005 08:48
Więc odpowiem ze za 3tys to nic konkretnego nie zrobisz, dozbieraj trochę tak jak radzi apsik,
to wtedy pogadamy.
Dla wyjaśnienie dodam ze np. chip-tuning na śwince z hamowaniem to kosz ok 1800zł a przyrost w granicach 6%,
więc raczej szkoda kasy marnować jeśliby miało się zrobić tylko to.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-
WODA
- Niesolidny sprzedawca

- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
-
Kontakt:
Post
autor: WODA » śr paź 26, 2005 22:58
w sumie racja bo placac 1800 za chiptuning i otrzymujac w zamian 10-15 KM to bezsensowna inwestycja.lepiej odłozyc troszke wiecej kaski i kupic juz jakis wydajniejszy motor.tylko dalej nie wiem jakiego silnika szukac...czy ABF-a czy znieslawionego VR-a....poprostu prosze teraz o porade jakiego silniczka szukac czy jakiegos z tych wyzej wymienionych a moze diesla....powiem tylko tyle ze 150-160 KM mnie satyswakcjonuje....na poczatek

Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
-
aw69
- Gadatliwa bestia

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: aw69 » czw paź 27, 2005 00:01
proponuje ci ABF to świetny silnik do modyfikacji, VR6 troszke przestarzały i ciężki. No ale więcej ich jest na rynku wtórnym
[ Dodano: Czw Paź 27, 2005 00:03 ]
a jeśli chodzi o diesla ! To naprawde będziesz miał dużo dużo bardzo dużo przeróbek a co za tym idzie duze koszta rzędu 10 tys zł
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
Apsik
- Powered by G60

- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
-
Kontakt:
Post
autor: Apsik » czw paź 27, 2005 00:25
WODA pisze:w sumie racja bo placac 1800 za chiptuning i otrzymujac w zamian 10-15 KM to bezsensowna inwestycja.lepiej odłozyc troszke wiecej kaski i kupic juz jakis wydajniejszy motor.tylko dalej nie wiem jakiego silnika szukac...czy ABF-a czy znieslawionego VR-a....poprostu prosze teraz o porade jakiego silniczka szukac czy jakiegos z tych wyzej wymienionych a moze diesla....powiem tylko tyle ze 150-160 KM mnie satyswakcjonuje....na poczatek

SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw

It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
WODA
- Niesolidny sprzedawca

- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
-
Kontakt:
Post
autor: WODA » czw paź 27, 2005 18:26
ok w takim razie zaczynam szukac abf-ika badz 1.9 TDI z MK4.nie wiecie w jakiej cenie stoi kompletny motor TDI??i gdzie moge go szukac...a moze macie jakichs handlarzy od motorów z gory bardzo dziekuje....aha jeszcze jedno dzisiaj spotkalem kolesia ktory na do odsprzedania silnik g60...o niebagatelnej mocy 180 KM.(cos tam bylo krecone ,ale nie powiem co:]) jakie macie opinie na temat g60???
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
-
Bond
- Nowicjusz

- Posty: 35
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 12:13
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Bond » czw paź 27, 2005 19:07
Apsik pisze:SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw

Dizla bym proponował jak kolega, odpowiednio zmodyfikowany ASZ/ARL zmiecie Vr6 ki i abf-y na kresce, z rola i w spalaniu które zamknie się w 7 litrach ON. Okolice 180 koniuf i pod 400Nm osiągalne.
TDI 255/500
-
WODA
- Niesolidny sprzedawca

- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
-
Kontakt:
Post
autor: WODA » pt paź 28, 2005 00:24
to wiem...ale taki motorek kosztuje swoje o ile dobrze wiem.nie wiem czy teraz w dobie sprowadzania aut z rajchu jest wogole oplacalne przekladanie silnikow.leiej sprzedac mk3 ,dolozyc troszke i kupic mk4.....hmmmmm powiem szczerze ze jestem w rosterce...
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
-
ml2210
- Gadatliwa bestia

- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
-
Kontakt:
Post
autor: ml2210 » pt paź 28, 2005 08:34
WODA, twój ostatni post wydaje mi się najbardziej rozsądnym rozwiązaniem.
W sumie po co sie bawić w jakieś swapy i takie tam,
skoro można kupić takie samo auto z tego samego roku tylko z dużo mocniejszym silnikiem praktycznie w tej samej cenie.
Najprostrze rozwiązania są zawsze najlepsze.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-
Ogor
- Mały gagatek

- Posty: 97
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 20:15
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: Ogor » czw lis 24, 2005 23:02
Bond pisze:Apsik pisze:SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw

Dizla bym proponował jak kolega, odpowiednio zmodyfikowany ASZ/ARL zmiecie Vr6 ki i abf-y na kresce, z rola i w spalaniu które zamknie się w 7 litrach ON. Okolice 180 koniuf i pod 400Nm osiągalne.
nie wiem czy dizel taki dobry, na vwmani cos sie nie popisaly. a taka 'odpowiednia modyfikacja' kosztuje

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139655&start=0 Corrado G60 BYŁO
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180693 Golf mk2 VR6 BYŁ
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=264969 Golf mk5 GTI JEST :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości