co lepsze ... albo sensowniejsze...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ile głow tyl opinii
ja mam LPG od 5 lat, ni mam prawa narzekac na niego, pali 10-11 jak jezdze normalnie, jak oszczedzam do potrafi zejsc do 8 w cylku mieszanym.
co do TD to ja bym dostał nerwicy
, mialem okazje jechac, moze i robi wrazenie jak sie turbo wkreci , ale ja przyzwyczajony do rownej pracy silnika normalnie caly sie trzaslem w samochodzie na jałowym biegu
to nie dla mnie TDI juz lepiej ale te na pompowtryskach
5 lat temu zapłacilem 1600 za instalke , II gen landi renzo z krokowcem
na gazie zrobilem 100 000 km ponad i tak jak palił , tak pali zepsuł sie tylko czujnik temp odpowiadajacy za przełaczanie gazu w reduktorze, komputer mi sie zalał woda , raz mi sonda padła ( zamiennik jakis ) , nigdy mi nie strzelil w rure, trzeba dbac o WN, kable, palec , kopułka , swiece.
ja mam LPG od 5 lat, ni mam prawa narzekac na niego, pali 10-11 jak jezdze normalnie, jak oszczedzam do potrafi zejsc do 8 w cylku mieszanym.
co do TD to ja bym dostał nerwicy
, mialem okazje jechac, moze i robi wrazenie jak sie turbo wkreci , ale ja przyzwyczajony do rownej pracy silnika normalnie caly sie trzaslem w samochodzie na jałowym biegu
to nie dla mnie TDI juz lepiej ale te na pompowtryskach
5 lat temu zapłacilem 1600 za instalke , II gen landi renzo z krokowcem
na gazie zrobilem 100 000 km ponad i tak jak palił , tak pali zepsuł sie tylko czujnik temp odpowiadajacy za przełaczanie gazu w reduktorze, komputer mi sie zalał woda , raz mi sonda padła ( zamiennik jakis ) , nigdy mi nie strzelil w rure, trzeba dbac o WN, kable, palec , kopułka , swiece.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Co ty za głupoty opowiadasz?Michaś_1977 pisze:Kupno dobrego silnika 1,6TD to wydatek 800-1200zeta (przynajmniej w mojej okolicy są takie ceny).
Skrzynia zostaje z Twojego silnika (zapewne 4S).
Jak zostanie skrzynia od benzyniaka to koleś nie osiągnie nim 120km/h... Przy setce silnik będzie miał obroty ponad 3000obr/min, a to diesel.
Skrzynie dieselowskie mają większe przełożenia, tzn są szybsze. W benzyniaku przy setce silnik ma koło 3000obr/min a dieselu setka jest już przy około 2300-2500 obr/min.
To jak włoży koleś diesela to zajeździ go w trimiga...
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie kolego,to Ty zastanów się co mówisz.PAPAYOS pisze:Co ty za głupoty opowiadasz?
Jak zostanie skrzynia od benzyniaka to koleś nie osiągnie nim 120km/h... Przy setce silnik będzie miał obroty ponad 3000obr/min, a to diesel.
Skrzynie dieselowskie mają większe przełożenia, tzn są szybsze. W benzyniaku przy setce silnik ma koło 3000obr/min a dieselu setka jest już przy około 230... obr/min.
To jak włoży koleś diesela to zajeździ go w trimiga...
Przyjedź do mnie,wprowadzę na kanał swojego i wprowadzę 1,6benzyna mojego kumpla.Udowodnię Ci,że obydwa,mają założone skrzynie 4S,ale wtedy stawiasz kratę.
Z palca sobie tego nie wyssałem.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ale w niektórym benzyniakach(1.6 czy 1. zakładali takie same skrzynie ( o oznaczeniach 4s lub 4T) jak w dieslach więc kolega Michaś_1977, wcale głupot nie opowiadaPAPAYOS pisze:Co ty za głupoty opowiadasz?
Jak zostanie skrzynia od benzyniaka to koleś nie osiągnie nim 120km/h... Przy setce silnik będzie miał obroty ponad 3000obr/min, a to diesel.
Skrzynie dieselowskie mają większe przełożenia, tzn są szybsze. W benzyniaku przy setce silnik ma koło 3000obr/min a dieselu setka jest już przy około 2300-2500 obr/min.
To jak włoży koleś diesela to zajeździ go w trimiga...
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 16:00 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
o czym ty mowisz kolego, ja mam skrzynie z diesla u siebie i jakos nie narzekam.PAPAYOS pisze:Co ty za głupoty opowiadasz?
Jak zostanie skrzynia od benzyniaka to koleś nie osiągnie nim 120km/h... Przy setce silnik będzie miał obroty ponad 3000obr/min, a to diesel.
Skrzynie dieselowskie mają większe przełożenia, tzn są szybsze. W benzyniaku przy setce silnik ma koło 3000obr/min a dieselu setka jest już przy około 2300-2500 obr/min.
To jak włoży koleś diesela to zajeździ go w trimiga...
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tekst z fotki jest dowodem na to,że skrzynie od benzyniaków pasują do diesli i odwrotnie.Co prawda jest to opis skrzynki z MK3,ale gdyby było tak jak piszesz PAPAYOS,to w MK3 też by nie hulało
Pozdr.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 16:32 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
A w życiu... Skrzynia ma takie samo oznaczenie identyczny korpus ale ma inne przełożenia, Kombinacja silnik diesela i skrzynia od benzyniaka to złe rozwiązanie. Skrzynia benzyniaka ma mniejsze przełożenia i aby osiągnąć załóżmy 120 km/h silnik zasilany benzyną ma około 3200 obr/min, dla 140 prawie 4000. A dla silnika diesela to rzeź.Michaś_1977 pisze:Nie kolego,to Ty zastanów się co mówisz.
Przyjedź do mnie,wprowadzę na kanał swojego i wprowadzę 1,6benzyna mojego kumpla.Udowodnię Ci,że obydwa,mają założone skrzynie 4S,ale wtedy stawiasz kratę.
Jeździłeś kiedyś dieselem? To są silniki wolnoobrotowe, tam max moment obrotowy już jest przy około 1800-2300 obr/min a w benzynie koło 2700-3200 obr/min.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tu masz racjePAPAYOS pisze:Skrzynia ma takie samo oznaczenie identyczny korpus ale ma inne przełożenia
a silnik benzyny a skrzynia od dieslaPAPAYOS pisze:Kombinacja silnik diesela i skrzynia od benzyniaka to złe rozwiązanie
zwróc uwag do kogo to kirujesz pytanie i pomysl czy Ci to wyszłoPAPAYOS pisze:Jeździłeś kiedyś dieselem?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Odnoszę wrażenie że nie rozumiesz czytanego tekstu... To są skrzynie typu 020.Michaś_1977 pisze:Tekst z fotki jest dowodem na to,że skrzynie od benzyniaków pasują do diesli i odwrotnie.Co prawda jest to opis skrzynki z MK3
Tam też jest napisane, że przed montażem należy sprawdzić(...) kod... itd.
Napisane tam też jest :że jest kilka wersji tej skrzyni...
Kombinacja silnik diesel i skrzynia benzyna owszem będzie to jeździło ale znacznie wolniej, a silnik aby osiągnąć wyższe prędkości będzie musiał mocniej się wkręcać a każdy wie, że silniki diesela nie lubieją wysokich obrotów...
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
bo kolega ma racje, 4 S i 4T to maja przełozenia takie same... ale roznia sie przłozeniem głownym, skrzynka 4s jest krotsza przez to ze ma przłozenie głowne inne , 4T ma 3,67, a 4S ma bodajze 4,9 ? jakos chyba tak.
wiec prawde mowiac beda biegi krotsze , wiec podejrzewam ze moja długa skrzynka z 4T powinna byc w sam raz do diesla , ani krotka ani długa
wiec prawde mowiac beda biegi krotsze , wiec podejrzewam ze moja długa skrzynka z 4T powinna byc w sam raz do diesla , ani krotka ani długa
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 127 gości