Mialem podobny problem. Przelozylem kola z tylu do przodu i tez dalej sciagalo. Cielo mi opony wiec ustawilem zbierznosc i wszystko ok. Najlepiej ustawic zbierznosc wraz z geometriavoodoo pisze:Witam ...
mam mały problem, mianowicie jak kupiłem golfa to od samego początku lekko ściągało na lewo. Myślałem że nie równo są napompowane koła, ale po wyrównaniu nic nie pomogło.
Wczoraj doszedłem do wniosku, że przełoże koła z tyłu na przód (przód lewy na tył lewy i prawa strona analogicznie). I o dziwo przestało ściągać na lewo, lecz teraz ściąga znowu na prawo.
Pytanie:
Czy to może być od niewyważonych kół ? Albo czy możliwe że któraś felga jest skrzywiona i nie rzucałoby się to w oczy ?
[MK2] Ściąga w prawo ...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- DamianCU
- Gadatliwa bestia
- Posty: 900
- Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
- Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw
Re: [MK2] Ściąga w prawo ...
Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
- voodoo
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: pn lip 18, 2005 22:25
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontakt:
No dobra, ustawić zbieżność. Ale czy to może być od zbieżności, skoro wcześniej ściągało w lewo a teraz po zmianie w prawo ?
A jeśli chodzi o pytanie wezu, to nie, nic nie robiłemz zawieszeniem. Jeżdże tak jak kupiłem.
Ps. A może ktoś wie ile kosztuje taka przyjemność jak ustawienie zbieżności i geometri ?
A jeśli chodzi o pytanie wezu, to nie, nic nie robiłemz zawieszeniem. Jeżdże tak jak kupiłem.
Ps. A może ktoś wie ile kosztuje taka przyjemność jak ustawienie zbieżności i geometri ?
PozdraVWiam
.:: VooDoo ::.
Piotrek
.:: VooDoo ::.
Piotrek
- voodoo
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: pn lip 18, 2005 22:25
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontakt:
Ok, już chyba doszedłem co jest.
Po pierwsze opony nie są pościnane (starne równomiernie).
Po drugie chyba mam luz na układzie kierowniczym, ponieważ jak jadę po prostej (czyt. bez zakrętów) drodze, z dobrą nawierzchnią, to autko się toczy prosto nawet 300-400 metrów, ale jak jest coś nierówno (minimalne chociaż koleiny, nierównosci, małe dziury, to zaczyna ściągać w prawo (a dobrze wiemy jakie sa nasze drogi).
Czytałem kiedyś gdzieś w książce od Golfa II że w układzie kierowniczym jest taka śruba od regulacji luzów n układzie kierowniczym. I teraz pytanie: czy ktoś kiedyś tą ową śrubą regulował uklad kierowniczy (luzy) ? Swoją drogą wszelakie nierówności czuć dość sporo na kierownicy.
Po pierwsze opony nie są pościnane (starne równomiernie).
Po drugie chyba mam luz na układzie kierowniczym, ponieważ jak jadę po prostej (czyt. bez zakrętów) drodze, z dobrą nawierzchnią, to autko się toczy prosto nawet 300-400 metrów, ale jak jest coś nierówno (minimalne chociaż koleiny, nierównosci, małe dziury, to zaczyna ściągać w prawo (a dobrze wiemy jakie sa nasze drogi).
Czytałem kiedyś gdzieś w książce od Golfa II że w układzie kierowniczym jest taka śruba od regulacji luzów n układzie kierowniczym. I teraz pytanie: czy ktoś kiedyś tą ową śrubą regulował uklad kierowniczy (luzy) ? Swoją drogą wszelakie nierówności czuć dość sporo na kierownicy.
PozdraVWiam
.:: VooDoo ::.
Piotrek
.:: VooDoo ::.
Piotrek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 255 gości