MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt maja 29, 2009 08:42

no oby coś dobrego z tego wyrosło :helm:


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob maja 30, 2009 14:02

Quatro7 pisze:no oby coś dobrego z tego wyrosło :helm:
innej możliwości nie ma .
Wiadomo kto to rzeźbi



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt cze 05, 2009 17:59

Projekt ciekawy choć niektóre rzeczy jak głowa z 9A mi się nie podobają ale każdy robi jak chce :bigok: Czekam na efekt końcowy



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » sob cze 13, 2009 10:55

Gruby projekcik sie zapowiada z motorownia, dobrze ze z zewnatrz se nicnie zmieni bo jest GIT!!


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Mały update:

Post autor: Apsik » ndz lip 19, 2009 15:10

Mały update:
- tydzień temu skończona została podstopnica (to taki podnóżek dla pasażera/pilota w autach rajdowych)
Obrazek

- w piątek po 2 miesiącach w końcu dotarła paczka z Kanady SDS EM-4F (pełna opcja :) zestaw plug&play, dla lepszych odczytów AFR zakupie jeszcze moduł PLX'a)
Obrazek

Została też wprowadzona mała modyfikacja na liście zakupów:
- wałki rozrządu 264/264 by Dougherty Racing Camshafts
- sprzęgło Clutch Master 17-036-HDB4
- napęd AWD Haldex sterowany manualnie (100% On/Off) z dyferencjałem Peloquin
- skrzynia 02J z wydłużonym 5tym przełożeniem i dyferencjałem Peloquin (skrzynia już w leży w garażu, podobnie jak Haldex, ale dyferencjałów nie ma)
- tylne zawieszenie poszerzony o 11mm na stronę (przespawane mocowanie wahaczy)
- szpilkami 4x100 zamiast otworów na śruby

Skrzynia wpadła mi w ręce przypadkiem. Pochodzi z Audi A3 1.8T (70tkm) co jest rzadkością, bo tylko w pierwszych modelach A3 montowano 02J - EAJ (jedyny model jaki Audi miało w ofercie). Poszedłem za ciosem i dokupiłem Haldex'a.
Wał napędowy chcę zmodyfikować tak żeby zaraz za skrzynią był przegub homokinetyczny, potem dłuższy odcinek wału, przegub homokinetyczny, krótszy odcinek wału i łącznik elastyczny.

[INFO!! Osoby, które zamówiły u mnie graty z USA proszone są o cierpliwość, ze względu na okres wakacyjny/urlopów wszystko się wydłuża. Na przykładzie mojej paczki - w poniedziałek była w urzędzie celnym i dopiero w piątek po 2 tyg była dostarczona przez pocztę]
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 15:13 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz lip 19, 2009 20:16

no ślicznie :) graty piękne...

ja ogólnie z cierpliwością czekam aż to zacznie jeździć i mam przeogromną nadzieje ze będzie to najszybsza dwójka w PL :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Much77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Much77 » ndz lip 19, 2009 22:48

no!!!
zapowiada sie tlusto
pozostaje sledzic temata i czekac cierpliwie


Co to za golf tak wsciekle szoł?????

mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lip 19, 2009 23:48

Czekam na obiecane odwiedziny z rupieciami :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn lip 20, 2009 00:04

MAREK 74 pisze:Czekam na obiecane odwiedziny z rupieciami :)
Rupieci już w Raciborzu.
W tygodniu się zjawię.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » pn lip 20, 2009 16:56

powiem krotko i na temat

KOZAK !!! bez komentarza tez mam nadzieje ze bedzie to najszybsza dwojka w polsce, widze idziesz po calosci nie zaloujesz grosza na silniczek, oby tak dalej i czekam na dalsze efekty powodzenia, bede bacznie obserwowal projekcik


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz sie 23, 2009 09:46

Coś tam znowu się podziałało:
Obrazek


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Post autor: lukas.g60 » ndz sie 23, 2009 11:44

i juz haldex'sik siedzi :grin: ladnie ladnie we want more :green_fuck:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn sie 31, 2009 23:50

lukas.g60 pisze:we want more
Dziś wyjaśniłem kilka kwestii odnośnie układu jezdnego z Marcelem z DutchBuild, a sa one dość istotne dlatego też je opiszę.
Tylną belkę mam już "niby" gotową, ale idzie do przeróbki, bo cały Haldex będzie cofnięty o 25mm. Ponieważ używam niemodyfikowanego wału napędowego od Audi TT, który jest 10mm dłuższy niż w Rallye.
Zaczynając od przodu: wyjście na wał napędowy w skrzyni 02C jest o 15mm dłuższe niż w 02M więc już mam 15mm do upchnięcia. Kolejna kwestia to jak wspomniałem dłuższy wał czyli razem mam 25mm do upchnięcia. Jest kilka rozwiązań tego problemu, ale każde obarczone jest kosztami: przesunięcie silnika do przodu (nowe mocowanie), skrócenie wału ($$$), przesunięcie napędu (zbiornik paliwa przeszkadza).
W moim przypadku ostatnia opcja jest najtańsza i najlepsza, bo zbiornik będzie w bagażniku.
Najtańsza, bo wystarczy przerobić mocowanie Haldexa i po sprawie, półosie i tak muszę mieć nowe - krótsze.
Najlepsza, ponieważ (WAŻNE) odległość od płaszczyzny montażu wału napędowego do środka kołnierza przegubu w przypadku Haldex'a jest o 21mm krótsza niż w Syncro, tym samym, wszystkie "standardowe" modyfikacje powodują że o ile płaszczyzna montażu wału napędowego jest zachowana, o tyle kołnierze przegubów sa przesunięte o 21mm do przodu i patrząc z boku półosie nie sa prostopadłe do wału napędowego.
Ja przesunę napęd o 25mm do tyłu czyli przesunę kołnierze przegubów w drugą stronę, ale będą to tylko 4mm od oryginalnej pozycji i półosie będą "prawie" prostopadłe.

Co do skracania półosi to zamiast 10mm będzie chyba 13mm

Ogólnie poczyniłem małe zakupy:
- wał napędowy od TT
- manualny regulator Haldex'a wyłączany elektrycznie (SQS Racing)
- silentblocki
- mocowania belki do karoserii (trójkąty)
- łożyska
- przeguby 100mm

Nowe półosie i czujniki ABSu po 10-tym.
W następnej kolejności regulator siły hamowania Wilwood, przewody hamulcowe w stalowym oplocie i mam nadzieję, ze tył będzie gotowy (nie licząc dyferencjału, który będzie chyba dopiero w styczniu).
Ostatnio zmieniony pn sie 31, 2009 23:58 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Post autor: lukas.g60 » pn sie 31, 2009 23:55

no to piknie,sa połoski które pasuja bez skracania do syncro,jak jest chyba haldex co pasuje przełozeniem do skyrzni z syncro,no ale tobie to na nic.Niezle dajesz czekam na wiecej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości