problemy po wymianie sprzęgła....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 28, 2009 00:38

Pojeździj ze 2 dni i zobaczymy jeżeli nie będzie lepiej to poszperam i może coś znajdę na schematach. Daj znać co i jak?!



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » wt kwie 28, 2009 00:53

fleshu pisze:Daj znać co i jak?!
no wlasnie tez myslalem zeby tak troche polatac...

napewno dam znac, dziekuje za pomoc :pub:


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

pioczel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: pioczel » wt kwie 28, 2009 07:28

mi sie kiedys linka wyrwała z łapy od skrzyni..poszła ta blaszka,zamocowałem ja z powrotem i przez jakis czas miałem właśnie takie jaja ,pedał nie chciał wrócić,trzeba było ręką,a póżniej jakby cos wskoczylo i jest ok



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt maja 29, 2009 18:57

Ciekawe, że mam od wymiany sprzęgła dokładnie taki sam problem.
Co więcej, teraz po przejechaniu 30 000 km zaczęło sie sprzęgło ślizgać! Nie za wcześnie?
Zastanawiam się, czy to nie ma jakiegos związku?

Jeżeli się okaże, że nie da się już nic zrobić to jakie sprzęgło kupić? Dodam, że mam nieco wzmocnionego AAZeta.
Może takie(ma 215mm) będzie lepsze niż seryjne 210 mm?
http://moto.allegro.pl/item648650172_sp ... _9_td.html
Lub takie:
http://moto.allegro.pl/item635444076_vw ... _9_td.html
Tylko co to za firma bo tanie jakieś?



arwam

Post autor: arwam » sob maja 30, 2009 08:29

Michnik, na twoim miejscu odrazy bym sobie odpuścił LUK'a bo to wieli złom jest.
ono ledwo co przy seryjnuym motorze sobie rdzi a nie mówiąc już o wzmocnionym.
ja przez LUK'a musiałem jeszcze skrzynie zmienić bo jak się tarcza rozleciała to rozwaliło skrzynię od strony sprzęgła i na tym próba oszczędzania się skończyła.
ewentualnie udaj się jeszcze na http://www.sprzegla.com/



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob maja 30, 2009 09:17

no nie mówcie że w AAZ seria sprzęgło nie wydala, chyba zę topisz kapcia non stop.
arwam pisze:Michnik, na twoim miejscu odrazy bym sobie odpuścił LUK'a bo to wieli złom jest.
jak by to był złom to by do twojego golfa nie zakładali w fabryce, pamiętaj ile twoja golfina latała od nowości na tej firmie.



arwam

Post autor: arwam » sob maja 30, 2009 11:00

piter_s pisze:jak by to był złom to by do twojego golfa nie zakładali w fabryce, pamiętaj ile twoja golfina latała od nowości na tej firmie

ale to co robią juz jako części zamienne to JEST WIELKI ZŁOM



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob maja 30, 2009 16:00

arwam pisze:ale to co robią juz jako części zamienne to JEST WIELKI ZŁOM
podobno i nowe vw to złomy.



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 31, 2009 08:20

piter_s pisze:
arwam pisze:ale to co robią juz jako części zamienne to JEST WIELKI ZŁOM
podobno i nowe vw to złomy.
no to chyba wiesz o czym mówię bo skoro podwykonawcy złom robią to wpływa to na efekt finalny



numer1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 27, 2009 18:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: numer1 » czw wrz 24, 2009 10:25

Hej wszystkim, troszkę temacik odświeżę. Obecnie jeżdżę vw lupo 1.4 16V 75KM (silnik AKQ), i byłem zmuszony do wymiany sprzęgła. Mechanik stwierdził, że ciężko działające sprzęgło jest dziełem zużytego docisku zatem wymieniłem kompletne sprzęgło (o ile dobrze pamiętam to VALEO) i tu zaczął się mój nowy problem.
Otóż przy starym sprzęgle jak puszczałem pedał podczas ruszania nawet dość energicznym ruchem to samochód automatycznie podnosił obroty i ruszał, obecnie gdy nie dodam gazu nawet podczas bardzo powolnego puszczania gazu to samochód strasznie przygasa i często gaśnie. Jestem zmuszony ciągle mieć nogę na gazie i utrzymywać mu obroty powyżej 1000 przy starcie. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o jakąś podpowiedź. Ps. Mechanik twierdzi, że tak ma być. :/
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 10:30 przez numer1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » czw wrz 24, 2009 13:25

WRiTTeR pisze:fleshu napisał/a:
Daj znać co i jak?!


no wlasnie tez myslalem zeby tak troche polatac...

napewno dam znac, dziekuje za pomoc
a tak kolega odsiwezyl temat o ktorym zapominialem to dodaje tylko tyle ze linka sie sama ulozyla i pedał wraca jak powinien :)


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości