To zapraszam do siebie ,jak masz czas i nic innego do roboty to wpadnij i skoryguj ,bo ja niestety nie cierpię na brak zajęćsouler pisze:zeby chodzil lepiejS1BART1 pisze:Na pewno ,tylko po co , skoro wszystko jest w normie i autko chodzi jak cukiereczekPyton50 pisze:Ustaw na zero u innych się da to u Ciebie też.
[ Dodano: Nie Mar 29, 2009 17:31 ]
Cytat z linków powyżej (dla tych którym się nie chce przeglądać i czytać)
"W przypadku opisywanego silnika PD ustawienie przebiega w inny sposób. Po ustawieniu idealnego "0" wału blokujemy wałek rozrządu pasownym kołkiem. Zluzowuje się wtedy 3 śruby na sprzęgiełku gumowym wałka. Po ustawieniu hydronapinacza (4mm starsze modele... w nowszych nie ma hydronapinacza) i odpowiednim napręzeniu paska...dokrecamy śruby na sprzęgiełku i wyjmujemy blokade wałka. należy obrócić ze dwa razy wałem korbowym i ustawić go ponownie na "0". Blokada wałka powinna wchodzić na swoje miejsce. Generalnie jest to prawidłowe ustawienie statyczne silnika i musi on pracować poprawnie. Jesli ktos chce być absolutnym aptekarzem moze dokonać kontroli ustawienia Vag-iem. W kalane 004 bloków wartości mierzonych na ostatniej pozycji mamy synchronizację katową wałka rozrządu. Powinna tam być liczba 0,0*. Dopuszczalne są odchyłki +-0,5*. Jeśli Vag wskazuje inne wartości można dokonać korekty ustawienia. W tym celu należy zluzować 3 śruby na sprzęgiełku i przekręcić wałek pod obroty albo zgodnie z obrotami silnika w zależności od wskazań na Vag-u. Przed załozeniem pokrywy nalezy sprawdzic dokrecenie wszystkich śrub ....bo jak sie któraś odkręci to motor pójdzie w *#cenzura#*
Jeśli auto pracuje poprawnie to nie ma co szukac dziury w dupie. Należy lać paliwo i dawać w palnik i sie niczym nie przejmować "