to w jaki sposób ustawiłes rozrząd na znakach skoro nie luzowałes sruby od wałka rozrządu i nie zbijałes koła ?adasko132 pisze:ja jej nigdy nie odkręcałem
problem z przestawiającym się rozrządem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Kolego podejrzewam ze klin na wale juz ma dość , raczej niemasz innej opcji niz rozebranie rozrządu i ściągniecie koła na wale.
Jeśli jest tak jak myśle to sama wymiana koła nic nie da, jeśli chcesz zostawic ten wał to przeróbka na pół ksieżyc jak w TDI i planowanie końcówki wału, inna opcja to kupno wału z TDIka
Jeśli jest tak jak myśle to sama wymiana koła nic nie da, jeśli chcesz zostawic ten wał to przeróbka na pół ksieżyc jak w TDI i planowanie końcówki wału, inna opcja to kupno wału z TDIka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887
kolego a przerobienie na tdi jest jakiś problem żeby zrobić to samemu
[ Dodano: 17 Mar 2009 18:17 ]
koledzy i już wszystko jasne rozrząd się przestawiał ponieważ odkręciło się koło zębate na wale .Ale to nie koniec przygód ponieważ po zamontowaniu nowych części motor nie pracował tak jak powinien po zdemontowaniu głowicy okazało się że wszystkie cztery tłoki miały randki z zaworami. Związku z tymi spotkaniami to głowica jest już na złom
[ Dodano: 17 Mar 2009 18:17 ]
koledzy i już wszystko jasne rozrząd się przestawiał ponieważ odkręciło się koło zębate na wale .Ale to nie koniec przygód ponieważ po zamontowaniu nowych części motor nie pracował tak jak powinien po zdemontowaniu głowicy okazało się że wszystkie cztery tłoki miały randki z zaworami. Związku z tymi spotkaniami to głowica jest już na złom
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości