[MK4] Prosba o pomoc w dobraniu zawiasow

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Demoniq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: czw paź 23, 2008 12:39
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: Demoniq » pn mar 09, 2009 01:32

A jaka bylaby PRAKTYCZNA roznica miedzy takim zestawym z nizszymi springami i amorem o normalnym skoku i takimi samymi sprezynami ale z amorem o nizszym skoku ?
bo przyznam, ze nei mam pojecia na ten temat...

W sensie... byloby twardziej ?
Lepiej bedzie trzymac w zakretach ?
Bedzie wytrzymalsze (zawieszenie) ?


The quality of the car depends on how good the driver manipulates it

Franek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn cze 19, 2006 23:12
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Franek » pn mar 09, 2009 01:46

Znawca nie jestem pisze to co słyszalem,konradzikIV z forum mial eibach i serie amor,mowil ze byl efekt pontonu. Nie wiem czy seryjny amor nie bedzie dobijał przy krotszych sprezynach,i wczesniej nie skonczy swojego zywota. Chociaz tak jak wyzej napisane Eibach nie widzi przeszkod z standartowymi amorami,wiec problemu moze nie byc. U siebie mam amory od GTI, oraz standartowe sprezyny, auto stoi jak koza ale jest sztywne, wiec po zalozeniu eibach -30 powinno byc cacy, troche nizej i twardziej.
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 01:54 przez Franek, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości