ten osprzet byl wczesniej stestowany w poprzednim golfie Adamamariachi pisze:wszystko widzę weszło na styk, szczególnie turbina,
super fachowa robota, tak to pięknie poukładane i ogarnięte jakby fabryka takiego wypuściła.


Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ten osprzet byl wczesniej stestowany w poprzednim golfie Adamamariachi pisze:wszystko widzę weszło na styk, szczególnie turbina,
super fachowa robota, tak to pięknie poukładane i ogarnięte jakby fabryka takiego wypuściła.
Nie trzeba tego izolowac od komory?mirass pisze: wygląda jak ITG. Bardzo dobre filtry nadające sie do aut z przepływkami
To miejsce w ktorym jest filtr jest optymalne i nie ma tam wysokiej temp. wiec niema sensu tego izolować.Nie trzeba tego izolowac od komory?
Pozdr.
Lag jest wiadomo przy takiej spręzarce trudno zeby nie było....I tak dokladnie jest tutaj osobiscie mialem tą sprezarke w silniku VP i powiem ze w PDku ona troche zachowuje sie innaczej...auto mimo ze nie wystrojone jest takie bardziej elastyczne....Turbo jest wysoko bo taki zastosowany jest kolektor wydechowy od 1,6 td....Sprzęgło od VR6no bardzo ładnie jak z lagiem ? bo u mnie bez strojenia zaczynał jechać dopiero od 3 tys... czemu to turbo tak wysoko ? pewnie zeby spaliny miały jak najkrótsza droge :d macie fote kolektora ?:P od czego sprzęgło ? hehe będzie śpiewał właściciel ode do trakcji
może jakaś fotka z dołu. Jak w takim silniczku w mk3 jest miska, tak jak seria , czy niżej??
Do eski kompletuje graty niebawem jakies fotki z przebiegu praczapodaj lepiej co tam z eSą robisz... bedzie coś nowego na forum, bo mocnych TDI juz jest chyba więcej jak słabych
Tak jak zaprzal napisal to raz....chodz z drugiej strony ten zestaw siedzial w moim aucie i wiem ze jest dobry i wszystko ladnie sie sprawowalo, jeśli przyszlo by nam szukac turbiny na nowo mozliwe ze zagościla by gt2256V, ale wlasciciel jest glodny mocy wiec mysle ze te turbo to strzał w 10.aw69, czemu zdecydowaliscie sie na te turbine, a nie na gt2256? dlatego, ze mieliscie juz taka z poprzedniego auta czy jakis inny powod?
pozdr.
przy 2000tys obr/min musisz miec 1-1,1 bara bo inaczej dół jest tragiczny. GT 2256 przy 2tys potrafia dawac 1.3-1.4 bara co powoduje ze jeździ sie miodnie na loszceuysy pisze:ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości