Golf IV GTi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr wrz 07, 2005 12:12

Golf GTi pisze:ale ten drugi 2.3 to nie mial faktycznie Turbo , tylko po 5 zaworow na cylninder . Dziwny on jakis uklad V na 5 cylindrach ?
To wszystko jest wynikiem zbiegu wielu pomyłek w opisach - silnik 2.3 5V - dokładnie tak powinien byc opisany - to zwykły wolnossący silnik rzędowy z 5 zaworami na cylinder - czyli odpowiednik dzisiejszego 1.8 20V

co do powyzszego zrzutu z Etki to zwróćcie uwage że oba modele mają ten sam typ handlowy - 1J16S4 - jest to wiec ewidentna pomyłka - Edek tez człowiek i mylic sie może :P

Ja na bym brał 1.8T :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr wrz 07, 2005 12:38

O i wszyskto jasne.



Krzys139

Post autor: Krzys139 » śr wrz 07, 2005 21:58

Golf GTi pisze:O i wszyskto jasne.
Dzieki za podpowiedzi szukam juz w niemczech Golfa 1.8T lub jak dobrze powieje Seata Leona 1.8T.

Jestem bardzo wdzieczny za zainteresowanie tematem i wszystkie odpowiedzi.



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » wt wrz 13, 2005 21:23

Pisząc powyżej o istnieniu Golfa IV GTI 2,0 115 KM miałem pewne wątpliwości co do nieomylności Edzia... Ale jednak znalazłem takie auto w "naturze" :)

O to ono....

http://cgi.ebay.co.uk/VOLKSWAGEN-GOLF-G ... dZViewItem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości