AEE zmora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » sob mar 07, 2009 09:31

sHpAaKu pisze:prezesso napisał/a:
Mój brat odłączył przewód idący od filtra węglowego do przepustnicy i obroty wzrosły do 900-1100


Czyli zapodał lewe powietrze. Tamtym kanalikiem opary mają wychodzić z przepusticy.
ale ten wężyk podłączymy spowrotem, aby przepustnica nie łapała syfu, ale odłączymy wtyczkę od elektrozaworu filtra węglowego. Gościu z forum skody pisał, że jeździ z odłączonym elektrozaworem z 1,5 roku i jest wszystko ok.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » sob mar 07, 2009 10:41

prezesso pisze:Mój brat odłączył przewód idący od filtra węglowego do przepustnicy i obroty wzrosły do 900-1100 i przynajmniej przestał gasnąć przy dojeżdzaniu do skrzyżowań
Podesłał byś jakąś fotke... Gdzie to jest???

[ Dodano: 07 Mar 2009 09:42 ]
prezesso pisze:wtyczkę od elektrozaworu filtra węglowego
Gdzie jest ten zaworek??



Ja panowie zauważyłem na swoim przypadku i nie tylko, że te objawy nastepują, gdy silnik jest ciepły... Na zimnym silniku wszystko jest malina. Więc dochodzę do wniosku, że przyczyna może leżeć w aparacie zapłonowym. Identyczne objawy występowały w FSO 1500, tyle że tam w aparacie zapłonowym zamiast halla siedział przerywacz i kiedy styki przerywacza były czyste wszystko było ok, jak sie zaczęły utleniać objawy były opisane powyżej (przerabiałem to). W AEE może tak być ponieważ aparat jest przykręcony bezpośrednio do głowicy, a niektóre blachy mogą zmieniać swoje właściwości magnetyczne pod wpływem wysokich tmp. (Czujnik halla działa pod wpływem pola magnetycznego).
Prosty przykład: podgrzej namagnesowaną końcówkę śrubokręta nad zapalniczką i zobacz czy dalej przyciąga... Na 90% nie...
I to samo może dziać się tu... Ja nadmienie, że u mnie zaczęło się to dziać właśnie po wymianie aparatu...

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 10:55 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » sob mar 07, 2009 12:44

PAPAYOS pisze:prezesso napisał/a:
Mój brat odłączył przewód idący od filtra węglowego do przepustnicy i obroty wzrosły do 900-1100 i przynajmniej przestał gasnąć przy dojeżdzaniu do skrzyżowań


Podesłał byś jakąś fotke... Gdzie to jest???
wąż wchodzący od góry do przepustnicy
PAPAYOS pisze:Gdzie jest ten zaworek??
jest to elektrozawór, który jest na wyżej wspomnianym wężu bliżej fitra węglowego. Idź po wężu aż dojdziesz do elektrozaworu i wtyczki na dwa piny.
Niestety odpięcie wtyczki nic nie zmienia, nadal zachciewa się zgasnąć silnikowi. Myślałem, aby wąż z elektrozaworem zastąpić zwykłym wężem, który nie będzie blokowany przez elektrozawór (elektrozawór po odłączeniu wtyczki jest zamknięty).


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Lolek1333
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr gru 05, 2007 22:41
Lokalizacja: Rudki

Post autor: Lolek1333 » ndz mar 08, 2009 20:58

prezesso a gdyby zastąpic to weżykiem i na koncu jakis filterek zebynie lapala przepustnica syfu co wy na to?



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » ndz mar 08, 2009 21:07

Moim zdaniem to ten filtr węglowy jest już zapchany i myślałem aby ten mniejszy wężyk wchodzący do filtra wyjąć i połączyć z tym co idzie do przepustnicy, aby ominąć filtr węglowy.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » ndz mar 08, 2009 23:39

Panowie mówicie o tym wężyku???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » ndz mar 08, 2009 23:44

Tak to jest ten wężyk. Jak go zdejmiesz to zobaczysz że obroty wzrosną z 650 na 900-1100 obrotów.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » pn mar 09, 2009 08:40

prezesso pisze:Tak to jest ten wężyk. Jak go zdejmiesz to zobaczysz że obroty wzrosną z 650 na 900-1100 obrotów.
Ale nagłe skoki obrotów z 300 do 1500 obr/min, gaśnięcie i trząchanie cała budą zostaną...



A ja już sobie poradziłem, wina nierównej pracy silnika leżała w aparacie zapłonowym.
Jak pisałem wcześniej zamontowałem zregenerowany własnoręcznie aparat zapłonowy i auto wróciło do dawnej świetności. Nie trzęsie silnikiem, nie gaśnie i nie falują obroty.
W aparacie zapłonowym wyrobiła mi się tulejka i palec kręcąc się zaczepiał o trzpienie w kopółce, więc dorobiłem tulejkę i po problemie.

Moja rada: Strzeżcie się tanich zamienników... Skąpy płaci dwa razy!!!

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 12:07 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 441 gości