Dlaczego ubywa plyn chlodniczy?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » wt lut 03, 2009 21:17

Kolego przejdz na 3 strone ipoczytaj -temat temperatura tam jest podobny przpadek napewno ci sie przyda,Pozdrawiam

[ Dodano: 03 Lut 2009 20:19 ]
PS.Koniecznie przeczytaj zanim wymienisz pompe.



Mariojr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn maja 07, 2007 14:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Mariojr » śr lut 04, 2009 11:56

Prosze pomóżcie bo nie wiem czy pchać się w pompę czy w uszczelkę



ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » śr lut 04, 2009 16:53

Raczej bedzie to uszczelka ale jak bedzie zdjeta glowica, robebeszony rozrzad to ile sprawdzic pompe wodna.Pomyslnosci.



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Mam ten sam problem w ASV

Post autor: krzys887 » ndz kwie 05, 2009 19:32

Witam panowie! Kolego Mariojr czy wyjasnila sie sprawa w Twoim przypadku ??
Ja mam identyczny problem z moim ASV (identyczne objawy). Ściągać głowice??



leszek.polok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 20, 2009 17:38
Lokalizacja: sląskie
Kontakt:

Post autor: leszek.polok » pn kwie 06, 2009 20:40

w AJM łatwo sprawdzić czy jest zerwany wirnik na pompie wystarczy wymontować termostat wkładasz palucha w otwór :kac: i próbujesz obrócić w lewo, w prawo jeśli wirnik się obraca to pompa do wymiany :bigok:



Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Post autor: Forest89 » pn kwie 06, 2009 20:46

A cieknie Ci płyn? U mnie ciekł i poszła uszczelka.



domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » śr kwie 08, 2009 02:42

ranczer56 pisze:Kolego przejdz na 3 strone ipoczytaj -temat temperatura tam jest podobny przpadek napewno ci sie przyda,Pozdrawiam
Skopiuj link i wklej, bedzie latwiej dla nastepnych bo dzisiaj czytam ten temat i Twojej propozycji nie ma juz na na 3 stronie :bajer:
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2009 02:43 przez domek, łącznie zmieniany 2 razy.


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

MARIOD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 14:12
Lokalizacja: BRZEG DOLNY

Post autor: MARIOD » sob kwie 11, 2009 21:30

Mariojr pisze:Prosze pomóżcie bo nie wiem czy pchać się w pompę czy w uszczelkę
WITAJ
MIAŁEM PODOBNY OBJAW W LT 35.
NAJPIERW DOLEWAŁEM PŁYN RAZ NA 5 TYS. POTEM RAZ NA 2 TYS, A KOŃCU CO 500 KM, A SILNIK SUCHY. PŁYN SZEDŁ DO WYDECHU POPRZEZ PĘKNIĘTĄ GŁOWICĘ.
NA 5 CYLINDRZE.
ZOBACZ CZY KTÓRYŚ CYLINDER SIE NIE POCI NA ZEWNĄTRZ. : :bajer:



Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » pn cze 07, 2010 10:34

Ja mam bardzo podobny problem, jak ponad 3 tys obrotów to ubywa płynu. Tylko tak, płyn powolutku sobie ścieka nad IC i poniżej kapie( na zdjętym zderzaku sprawdzałem). Zdjąłem ostatnio zbiorniczek i jakby jest wilgotny od tego płynu, ale to moze przy dolewce coś tam poleciało. Wężyk próbowałem poprawić, ale trzymał się ok według mnie.

Czyli co uszczelka czy może coś innego, skoro płyn widać że kapie( może tylko jego część, ale kapie)


Obrazek

Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Artiks » pn cze 07, 2010 20:55

leszek.polok pisze:w AJM łatwo sprawdzić czy jest zerwany wirnik na pompie wystarczy wymontować termostat wkładasz palucha w otwór i próbujesz obrócić w lewo, w prawo jeśli wirnik się obraca to pompa do wymiany
Czym ty tam obracasz tym paluchem ?? Trochę daleka droga od termostatu do pompy.



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Dlaczego ubywa plyn chlodniczy?

Post autor: bambi001 » ndz lis 11, 2012 22:39

Witam , mam podobny problem robię z 300 km i nic, ale rano jak odpalam auto wyskakuje mi, że nie mam płynu. Jak odkręce korek, słychac jakby jednokrotny stuk w okolicach chlodnicy, syk i płyn wraca do tego samego stanu. Jak myslicie to uszczelka czy cos innego?? Silnik ajm 2000r.



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Dlaczego ubywa plyn chlodniczy?

Post autor: bambi001 » ndz lut 10, 2013 13:40

Witam ponownie, po wymianie korka od zbiorniczka na nowy juz nic sie nie dzieje. Czyli zapewne siedzial korek...



lukasz16sr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt wrz 21, 2012 23:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Dlaczego ubywa plyn chlodniczy?

Post autor: lukasz16sr » ndz mar 22, 2015 23:49

Witam,
Miałem problem z temp gdyż układ się zapowietrzał i mimo 90 stopni na blacie to było w srodku zimno... Zrobiono remont silnika bo wywalało płyn aż...
Po zrobieniu nagrzewa się ale tylko gdy silnik jest na wyzszych obrotach... Jak sie zgasi silnik chwile odczeka to slychac ze jest w ukladzie chłodzenia powietrze..Gdy chodzi dłuzej ale na wolnych obrotach to tak jakby powietrze było mniej ciepłe...
Układ odpowietrzony dobrze zalany płynem...
Dziś zauważyłem że płynu jak ostygnie samochod to jest na dnie w zbiorniku.. A jak jest ciepły to lekko ponad stan... Jutro z rana sprawdze z rana na zimno czy jest tyle samo co było dziś czy jeszcze mniej...

Nagrzewnica nie jest zamulona, termostat ok, silnik wyremontowany...
Jakies rady?
Mikroskopijnie peknieta chłodnica, nagrzewnica albo kruciec?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 89 gości