Ogrzewanie sondy lambda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt sty 23, 2009 23:11

szary -biały,czyli 3-4 to grzałka,a 2-gi pin nie jest pusty mimo ,że to tak wygląda.

[ Dodano: 23 Sty 2009 22:12 ]
jak tam nie ma oporu to grzałka sondy uszkodzona



mkbombel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 13, 2009 01:44
Lokalizacja: chełmno

Post autor: mkbombel » pt sty 23, 2009 23:50

witam macie moze wiedze co to jest CZUJNIK HALLA-G40 i SERWOMOTOR PRZEPUSTNICY-V60 golf 3 1.6 benz pomozci jesli wiecie :crazy:


bombel

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob sty 24, 2009 00:00

chcesz to naprawic,czy szukasz tylko informacji?jak naprawic to zapraszam na PW



mkbombel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 13, 2009 01:44
Lokalizacja: chełmno

Post autor: mkbombel » sob sty 24, 2009 13:08

edzio pisze:chcesz to naprawic,czy szukasz tylko informacji?jak naprawic to zapraszam na PW
jesli mi wytlumaczysz co to jest te czujniki i poprowadzisz jak to naprawic to niema sprawy pomajstruje :pub:


bombel

pawel122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lip 17, 2009 13:48
Lokalizacja: W-wa

Problem z sondą lambda

Post autor: pawel122 » pn lip 20, 2009 21:28

Witam

U mnie vw lupo pojawia się od czasu do czasu żółty silniczek. Po diagnostyce okazało się że jest to spowodowane również przez sonde lambda. Regularnie pojawiają się dwa błędy:
"16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 : Heating Circuit Malfunction
P0135-35-10---Intermittent"
"16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441-35-10---Intermittent"

Sonda lambda B1 S1 ma dopiero za sobą przebieg 6000 km gdyż wymieniłem ją na nową oryginalną boscha zgodną z numerem seryjnym. Dzięki inf z tego forum udało mi się sprawdzić już grzałkę sondy i wynosi ona u mnie 3.3 Ohm.
Ogólnie auto sprawuje się dobrze tylko czasami na biegu jałowym silnik zaczyna się dławić tzn obroty spadają do 400 ale to się dzieje sporadycznie.

Sam błąd żółtego silniczka pojawia mi się tylko kiedy na zewnątrz jest bardzo gorąco i zapalam już mocną rozgrzany silnik. Czasami żółta ikonka silnika też sama zgaśnie bez kasowania błędu.
Silniczek żółty jeżeli ma się zapalić to tylko w pierwszych 20 sec (około). Jeżeli do tego czasu nie wyskoczy na tablicy rozdzielczej to już na pewno się nie pojawi. Dlatego też przez pierwsze sekundy często patrze na tablicę czy błąd pojawi się czy nie.

Może ktoś wie czym to wszystko może być spowodowane. Mam sonde 5 przewodową.
Auto bez gazu sama benzyna, silnik 1.0 MPI.

Za pomoc z góry dziękuję
Pozdrawiam



bogdanzieba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn cze 22, 2009 17:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: bogdanzieba » ndz gru 27, 2009 23:14

Posiadam VW Polo Classic 1,4 16V z 2000r. kod silnika APE:
W pojeżdzie tym były zamontowane następujące sondy lambda

1. Sona 5-cio przewodowa NTK Japan 12V, znaczek VW i Audi i następnie 030 906 262 B

2. Sonda 4- ro przewodowa znaczek VW i Audi i następnie nr 6K0 906 262 A

Odpowiednikami tych sond na stronie NTK/NGK są:

1. 5-cio przewodowa LZA-11-V3
2. 4-ro przewodowa OZA 510-V2 lub OZA 510 V1

Czy dostanę gdziekolwiek sondy lambda z oznaczeniami oryginalnymi?

Ponadto w katalogu NTK/NGK są dwie sondy diagnostyczne dla silnika APE

OZA 510 V1 oraz OZA 510 V2 którą należy wybrać?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 27, 2009 23:29

bogdanzieba pisze:Czy dostanę gdziekolwiek sondy lambda z oznaczeniami oryginalnymi?
tak, w ASO.
bogdanzieba pisze:którą należy wybrać?
fakt katalog podaje obie jako dobre, w tej sprawie myślę że po prostu skontaktuj się z dytrubutorem, pewnie niczym istotnym się nie różnią ale mozna spytać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 304 gości