[ Dodano: 14 Sty 2009 22:56 ]
nie wiem jak to opisac, bo to nic nadzwyczajnego nie jest, poprostu fabryka wypuszczala takie liczniki z gotowymi sciezkami ale bez otworow, ja tylko wywiercilme ten otworoki choć nawet opis wystarczy
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
dlatego ze w tdiku sygnal do obrotka idzie z kompa, a w zwyklym dieslu z altkaTo_mas pisze:obrotek to ledwo sie dźwiga przy pełnym bucie....
zaden problem, wystarczy pokombinowac z mechanizmem od przekazywania ze skrzyni, np kolega doo mkI wsadzil 2E i ma licznik z mkIPiterGOLF pisze:W liczniku TDI km/h biora sie z impulsatora, a w 1,6TD z linki,
to jak to mozliwe ze podlaczylem, w kumpla TD licznik od TDI?? na forum w temacie "licznik z mkIV w mkIII" jest plytka jak przejsc z takimi obrotami, ta ktora ja zastosowalem zrobilme z kolega ze studiowkaczor4011 pisze:dlatego ze w tdiku sygnal do obrotka idzie z kompa, a w zwyklym dieslu z altka
chodzilo mi o to nie chodzi plug&play wiadomo ze wszystko mozna przerobicWłochaty pisze:to jak to mozliwe ze podlaczylem, w kumpla TD licznik od TDI?? na forum w temacie "licznik z mkIV w mkIII" jest plytka jak przejsc z takimi obrotami, ta ktora ja zastosowalem zrobilme z kolega ze studiow
tylko czasami nie ma to sensu ta cała kombinatoryka....kaczor4011 pisze:wiadomo ze wszystko mozna przerobic
kaczor4011 pisze:chodzilo mi o to nie chodzi plug&play wiadomo ze wszystko mozna przerobic
w wygladzie nie ma roznicy prawie, pasek na dole jest bez konturek ikon, ikona dopiero pjawia sie po podswietleniu, a druga bardzo wazna sprawa to to ze np. kontrolka od paliwa w starszych "wznosi sie powoli", a w tych nowszych od razu, tak jak w mkIV czy passatach b5To_mas pisze:dziękuje wszystkim będą zegary z mk3 TDi po 95 roku ponoć lepiej działają niz te starsze no i jakoś bardziej mi sie podobają.....
jest jeszcze róznica w czcionce jaką są wypisane prędkości :PP zwróć uwagę )Włochaty pisze:w wygladzie nie ma roznicy prawie, pasek na dole jest bez konturek ikon, ikona dopiero pjawia sie po podswietleniu, a druga bardzo wazna sprawa to to ze np. kontrolka od paliwa w starszych "wznosi sie powoli", a w tych nowszych od razu, tak jak w mkIV czy passatach b5
tego nie zauwazylem, rozbieralem juz duzo licznikow ale jedyna roznice w czcionkach to tylko miedzy golfem a seatem widzialemTo_mas pisze:jest jeszcze róznica w czcionce jaką są wypisane prędkości P zwróć uwagę )
kup narazie od angola jakis, a jak sie trafi to wtedy z mfa, napewno da sie zalozycTo_mas pisze:nie wiem ale chyba wszystko mi jedno bo wątpie bym mfa podłączył poźnej u siebie://
Z tego co kiedyś udało mi się znaleźć to przekłamywał raczej będzie, bo pomimo zgodności indeksu prędkości z licznika, są chyba inne ślimaki w skrzyni (Passat/Corrado) czy jakoś tak... Co do samego podłączenia, ze zdjęć widzę, że licznik jest razem z wiązką, więc nawet nie musisz rozbierać deski, wystarczy, że wysuniesz obudowę z bezpiecznikami i przekaźnikami, wepniesz te dwie wtyki... ale za to kolei nie masz gwarancji, że czegoś nie uszkodzisz, najlepiej gdybyś dysponował opisem PIN'ów z Passata lub Corrado, wówczas masz pewność, że po podłączeniu nie będzie niespodzianki... jak coś to proponuję na forum Passata zapytać lub poszukać opisu PIN'ów...andrzejf1989 pisze:czy podejdzie bez przeróbek z kabelkami itd. do mojego golfa?? I czy nie będzie przekłamywał bo ma inną skalę?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości