co sie dzieje gdy rozrząd przeskoczy o 180stopni ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
jesli było tak jak piszesz to teraz zapłon powinien byc przestawiony czy rozrząd??Crunck pisze:Na kole od aparatu zapłonowego są 2 znaki.
Pewnie było ustawione tak jak trzeba na kropkę a on ustawił na kreskę a potem zapłon ustawił i dlatego Ci bajkę mówi że rozrząd o 180 stopni przestawiony był
A co do gaśnięcia to zobacz tą przepływkę dobrze bo może uszkodzona bardziej i dlatego gaśnie :/ Ewentualnie sprawdź czy dobrze jest założona pokrywa od filtra powietrza i czy wkład dobrze wsadzony ...
Jak grzebał w rozrządzie to musiał całą tą rurę od dolotu powietrza zdjąć, popatrz czy nie ma w niej jakieś dziury czy coś ... Potem zobacz czy krokowiec dobrze wsadzony i tle z moich pomysłów ...
posprawdzałem dziś wszystko .wyjąłem obudowe filtra wszystkie gumy sa całe, poskrecałem dokładnie. Wyciagnąłem tez krokowca i przeczysciłem teraz jest juz dobrze nie gaśnie mi chodzo równo. Tylko jest jeszcze taki drażniący mnie odgłos dochodzący od tej obudowy filtra, ogulnie cała lata i podczas jazdy drga i wydaje taki odgłos jakby popcorn sie prażył oczywiscie zaczeło sie po odbiorze auta, zauwazyłem tez ze brakuje jednej gumki pod obudowa filtra, ale przez to chyba obudowa by taka ruchoma nie była??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
przepływka cała. Tylko chodziło mi o to ze obudowa filtra lata i plastik wygiety w jednym miejscu od obudowy, twierdził jeszcze ze od tego jak rozrzad był przestawiony to przy odpalaniu strzelał mu w ta rure od dolotu powietrza i dlatego taki wygiety ten plastik i obudowa lata.Crunck pisze:A co do latania to mówiłeś że przepływka ukruszona, to pewnie ona lata ...
no to po sylwestrze bede musiał podjechac gdzies zeby sprawdzili rozrzad i zapłon.dzieki za Pomoc
Pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
właśnie o tym pisałemsas_gti pisze:albo nie wie że sie wałek kręci dwa razy wolniej niż wał tak mi teraz do głowy przytszło
a wtedy znaki sie zgadzają co 180 stopni
ale wtedyzodiak pisze:Jak dokładnie o 180stopni przestawiony to nic się nie stanie.
zodiak pisze:Silnik nie odpali a rozrusznik będzie kręcił jak szalony.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
silnik jednak nie chodzi równo.właśnie wróciłem z przejażdzki i stwierdziłem ze na biegu jałowym obroty skacza minimalnie ale słychac i czuc to.na obrotomierzu prawie tego niewidac.naszczescie silnik nie gaśnie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 466 gości