Maciek23 pisze:2,0 8v bierze w wawie 12 wiec nie ma sie co oszukiwac ze vr wezmie wiecej. No i koszta zwiazane z utrzymaniem tez nie sa male. Do tego dochodzi trafic na zadbany egzemplarz tez granicy z cudem wiec jeszcze raz sobie przemysl czy chcesz takie auto do jazdy na codzien
Troche duzo ci pali jezeli jest to spalanie przy normalniej jezdzie.
Ja mialem i vr-a i 2.0 8v i powiem tak co do spalania. 2.0 8v po miescie przy normalnej jezdzie spalal mi ok 10 a czesto nawet troche mnie, na trasie najmniej ok 7 przy spokojnej jezdzie ok90km/h.
Vr6 palil mi w miescie ok 12-13 gazu przy spokojnej jezdzie a na trasie ok 10 ale powtarzam jest to spalanie gazu wiec na benzynie mozna spokojnie powiedziec ze przy spokojnej jezdzie vr spali 12 a moze i mniej. Ale nie oszukujmy sie jezeli ktos chce kupoic vr-a i nie przekraczac 3000 obrotow zeby sie pozniej pochwalic ze mu 2,8 malo pali to po co to kupowac. Przy jezdzie dosc dynamicznej moj vr palil w ok. 15l/100km a jak mu naprawde dobrze przycisnolem to wyszlo ponad 20.
Co do ceny to vr mozna kupic tanio i w dobrym stanie ale mozna kupic drogo zloma.
Ja jak kupowalem swojego 3 lata temu zaplacilem za niego 6,500 za 92 rok 5d. I byl w niezlym stanie, nic sie nie posypalo przez pol roku mojego uzytkowania poza uszczelka korka zbiorniczka wyrownawczego i zamarzajacych zamkow zima. Wiem ze byl wczesnije bezwypadkowy, dopoki ja nie zmienilem tego satnu rzeczy:D