Czy pompa vacum może miec luz na krućcu???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dzisja zakleiłem poxiliną i autko odzyło i poprawiły sie hamulce - są bardziej wrażliwe, teraz kruciec nie ma nawet milimetra luzu Zadane ciśnienie wali od 1800
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 13:55 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
w Lublinie http://www.sanwent.com.pl/ tu kupilem akurat mieli taki ladny duzy czytelny idealny do takich robót zreszta tam robili mi rózne zegary na zamówienie ceny mieli smieszne
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 20, 2008 19:13 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Radion
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ALH
Dzięki wielkie, w takim razie na pewno się tam wybiorę.GMS pisze:w Lublinie http://www.sanwent.com.pl/ tu kupilem akurat mieli taki ladny duzy czytelny idealny do takich robót zreszta tam robili mi rózne zegary na zamówienie ceny mieli smieszne
pozdrawiam
pozdrawiam,
Radek
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Grupa 10 i 11?Dario84 pisze:Zrob log turbiny, bedziesz widzial czy podcis jest odpowiednie, jesli bedzie za male to auto bedzie mialo pozniej moment max, i bedzie gorzej reagowalo na nacisniecie pedalu przyspieszenia.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
U mnie też już nie ma milimetra luzu a zastosowałem metodę, którą polecają Bogumił i golf4rider na forum Mastersa. Trzymając w ręce pompę, zaklepałem lekkimi uderzeniami młoteczka (bo przecież aluminium jest plastyczne) kołnierz obudowy na króciec:PinkFloyd pisze:teraz kruciec nie ma nawet milimetra luzu
Przy okazji widać ile mnie naprawa kosztowała, hihi
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 12:13
- Lokalizacja: Łódź
Jak kolega wyżej, tez chcialbym wiedziec czy nie ma problemu z wykreceniem i czy trzeba na cos uważać?paliwodaa5 pisze:Witam... Podłacze sie do tematu. Tez mam taki luz na koncu i chcialem zapytac o zdjecie tej pompy. Czy poprostu ja wykrecam i wyjmuje czy na cos musze uwazac, czy cos w jakiejs kolejnosci tam od strony silnika?? Prosze o odp...
Czy pompa vacum może miec luz na krućcu???
Witam
pożyczyłem dzisiaj miernik podciśnieniowy na chwile i sprawdziłem ciśnienie na wyjściu z N75 do turbiny pokazało tyle ile na zdjęciu (oznaczone biała strzałką ) tylko nie moge się połapać za chiny w jednostkach ;/ ktoś mógłby zerknąć okiem i odczytać ile to psi ?
http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 62404.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
pożyczyłem dzisiaj miernik podciśnieniowy na chwile i sprawdziłem ciśnienie na wyjściu z N75 do turbiny pokazało tyle ile na zdjęciu (oznaczone biała strzałką ) tylko nie moge się połapać za chiny w jednostkach ;/ ktoś mógłby zerknąć okiem i odczytać ile to psi ?
http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 62404.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Czy pompa vacum może miec luz na krućcu???
panowie odgrzewam i ponawiam pytanie czy można coś zepsuć. Drugie pytanie brzmi czy gumowa rurka co wchodzi na krocieć powinna mieć luz bo u mnie ma ? Tak z dwa milimetry wyczuć można ze ma luz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 70 gości