golf 2.0 ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » pt sie 05, 2005 08:22

pakob pisze:Dzieki za opinie.Sluchajcie a teraz rewelacja.Facet dzwonil z Brukseli ze na nadziele moze przyjedzie Golf III 1.9 tdi KOMBI.Pisze z duzych liter bo to kombi mi sie kojarzy z karawanem ale musze wybrac - albo oszczedne kombi albo scigant 2.0 ltr benzyna normalka w hatchbeckuI waham sie jak cholera.Motor tdi to wiem ze i zrywny i oszczedny co do AGG benzyna to tylko zagazowanie bo przy dzisiejszych cenach benzyny to porazka na CPN-ie Tylko to kombi!!Aha benzynke troche telepie na wolnych obrotach - takie nieregularne obroty ma cos okolo 850 obr/min.Czy klania sie wymiana swieci przew.WN czy komputer diagnostyczny w warsztacie?Poradzcie cos bo chyba mam juz rozmiekczenie mozgu od tych ofert kupna auta!!!!
nie powiedzialbym ze TDI jest dzisiaj samochodem dla oszczednych w porownaniu z gazem.wystarczy policzyc.5litrow x cena ropy=19-20 zl a teraz GTI na gazie (maksymalne zluzycie w miescie 10 l bo mi tak pali)10l x 1.80(bo po tyle u nas gaz)=18zl.tylko ze GTI nie pali 10l tylko 8-9l/100km(w cyklu mieszanym). a TDI czasami wciagnie 5.5 do 6.0 jak masz ciezka noge .takze wybor nalezy do ciebie.dla mnie diesel na nasze ceny przestal byc oszczedny.a kup zajechanego TEDEIKA to sie przewieziesz.pozdro :bigok: :pub:


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » pt sie 05, 2005 08:48

biez 2.0 ja do dzisiaj żałuje ze nie wziołem gti :grrr: jezdze teraz 1.6 i spalanie podobne ma i lepsze wyposażenie oczywiście od 1.6 cl :crazy:



pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

Golf III 2.0 ltr benzyna (silnik AGG)

Post autor: pakob » pt sie 05, 2005 16:14

Prawie juz mam Golfa III z 2.0 ltr motorkiem w benzynie wersja GTI/115 KM z klima,z elektryka 4 szyb,ABS.Polecacie jakas konkretna inst.gazowa do silnika w tym aucie - AGG Jaki zbiornik macie w swoich GTi toroidalny czy walec?A na benzynie to ile ten scigant pali po miescie?



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Re: Golf III 2.0 ltr benzyna (silnik AGG)

Post autor: Marihuana Man » pt sie 05, 2005 18:16

pakob pisze:Prawie juz mam Golfa III z 2.0 ltr motorkiem w benzynie wersja GTI/115 KM z klima,z elektryka 4 szyb,ABS.Polecacie jakas konkretna inst.gazowa do silnika w tym aucie - AGG Jaki zbiornik macie w swoich GTi toroidalny czy walec?A na benzynie to ile ten scigant pali po miescie?

Co do spalania... powyżej masz juz wszystko opisane... Co do gazu.. Dobra instalka do tego motoru kosztuje od 2500 w górę... Byle czego nie można tutaj wsadzić...



lenek5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pt gru 31, 2004 13:11
Lokalizacja: Nysa

Post autor: lenek5 » ndz sie 07, 2005 20:50

Witam co może być powodem dużego zużycia paliwa w 2000poj około13litrów i jakie osiągi mają wasze 2litrówki 8v???????? :chytry:



tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » pt sie 12, 2005 01:33

Ogólnie zgadzam się z przedmówcami, ale jest jeszcze inna sprawa. Silnik 2.0 8v ma jedną wadę : moc( i tu zaraz będę zjechany) . Golf to stosunkowo ciężkie auto a 115 KM to ciut mało. Pamiętajmy że to jest GTI !!! czyli auto "usportowione". To auto ma konkurować z Astrą GSI , Fordem Escortem RS2000, itp . Nie zmienia to faktu że silnik jest dużo lepszy (chodzi o wrażenia z jazdy) niż 1.6 czy 1.8 . Można go też fajnie podkręcić, ale to dalej "prawie" auto sportowe dlatego VW wprowadził ABF.


PS. Apropo TDI: inna bajka i chyba najlepsze silniki dla MK3 , szczególnie 110 KM.

PS. To jest tylko moja opinia, więc właścicieli 2.0 8v proszę o wyrozumiałość.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt sie 12, 2005 06:12

tramall pisze:Ogólnie zgadzam się z przedmówcami, ale jest jeszcze inna sprawa. Silnik 2.0 8v ma jedną wadę : moc( i tu zaraz będę zjechany) . Golf to stosunkowo ciężkie auto a 115 KM to ciut mało. Pamiętajmy że to jest GTI !!! czyli auto "usportowione". To auto ma konkurować z Astrą GSI , Fordem Escortem RS2000, itp . Nie zmienia to faktu że silnik jest dużo lepszy (chodzi o wrażenia z jazdy) niż 1.6 czy 1.8 . Można go też fajnie podkręcić, ale to dalej "prawie" auto sportowe dlatego VW wprowadził ABF.


PS. Apropo TDI: inna bajka i chyba najlepsze silniki dla MK3 , szczególnie 110 KM.

PS. To jest tylko moja opinia, więc właścicieli 2.0 8v proszę o wyrozumiałość.
racja. może i mało mocy, ale ma podstawową zaletę: -nie pali dużo. a jak komuś mało mocy to niech szuka własnie ABF :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 96 gości