Wymiana amorków

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » pn lis 24, 2008 21:42

kurcze chyba????? hmmm to ja już nie wiem, nic to w takim razie sie okaże napiszę co i i jak poszło po robocie, ale będę tu zaglądał.
Na razie wielkie THX,

Grześko może masz namiar na tego gościa z WORDa???
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 21:44 przez rross, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt lis 25, 2008 13:48

Pewność 100% będziesz miał wtedy jak na blacie będziesz miał amora bez sprężyny z odkręconą nakrętką i częsciowo wyciągniętym wkładem :bajer: :bajer:

Wkład mógł się zapiec w obudowie kolumny itp itd


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » wt lis 25, 2008 21:59

Poszedł priv. :okej:
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 19:44 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » śr lis 26, 2008 20:40

Byłem przejazdem w Alwerni i zajechałem do zakładu mechanicznego i popytałem mechanika o ceny żeby porównać z Krakowem i tak:

wymiana amortyzatorów z osłonami - 40zł/szt
wymiana sinte bloków vel simmerbloków tylna belka 35 zł/szt
geometria 50 zł
kąty 30zł


[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 26, 2008 21:57

No widzisz. Warto Kraków zostawić sobie tylko do zwiedzania.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr lis 26, 2008 22:14

Paweł Marek zwiedzanie Krakowa tez kosztuje :bigok: :bigok: sorry za OT


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lis 26, 2008 22:45

rross pisze:geometria 50 zł
u mnie całosc robia za 50 zł :) kąty ze zbieznoscia , chyba ze ty tak to ujales tak ze całosc 50 a jakby ktos chcial sama zbieznosc to 30 , to wtedy ok :)

co do tej belki z tyłu to ja bym sie nie zastanawiał jak za takie pieniadze :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » sob lis 29, 2008 17:56

geometria osobno 50
i katy 30 osobno.

Przód zrobię sam a tył dam do zrobienia jeszcze jakiś przewód hamulcowy uwale i lipa będzie będzie a tak będę miał spokój.

Zwiedzanie Krakowa kosztuje niestety i to nie mało :bigok:

[ Dodano: 13 Gru 2008 21:36 ]
mate64 pisze:Na pewno mas CAŁĄ KOLUMNE. :grin:
A czy możesz wymienić same wkłady mcpersona (bo chyba o to ci chodzi) to sie okaże jak ściągniesz sprężynę i osłonę, czy jest wymienny wkład czy na stałe. Wiem że bilstein, monroe i chyba KYB mają niewymienne wkłady. :grin:
na stole sie okazało że mam całe kolumny, jeden był wylany a drugi jak rozkręciłem to..... ze środka wysypały się rozleciałe części :bigok: (ale na przeglądzie był sprawny w 50%) :chytry:
wymiana całości 3 godz + końcówka sworznia (pierwszy raz).

Do tego pojechałem na kąty i zbieżność, bo po wszystkim miedzy 60 a 80km/godz. bardzo mi szumiało i jakoś dziwnie się prowadził okazało się kąty były jakieś z kosmosu a to że szumiało to auto było rozbieżne, teraz jest OK :majkel:

Dziękuje koledzy za pomoc, ale niestety pkt nie mogę dać.

Ps za kąty i geometrie zapłaciłem 60 zł
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 22:37 przez rross, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości