Wymiana zegarów w GTI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wypisałem ci numerki z ETKI które wg niej maja pasować, może się przyda
1H6 919 850 z końcówkami: AX, EX, 1H6 919 033 AJ - to sa z zegarem
1H6 919 860 AX, BX,Ex, FX 1H6 919 033 E, R,AK,S to sa z obrotkiem bez MFA
1H6 919 880 X, AX 1H6 919 033 F, AA to sa z MFA
Wiele pokrywa się z silnikami 1,8 ABS i AAM, i 2.0 AGG, ADY
Żaden licznik od benzynowego 4 cylindrowca nie pasuje do 6 cylindrowca. Tak twierdzi ETKA, rzeczywistości nie znam.
1H6 919 850 z końcówkami: AX, EX, 1H6 919 033 AJ - to sa z zegarem
1H6 919 860 AX, BX,Ex, FX 1H6 919 033 E, R,AK,S to sa z obrotkiem bez MFA
1H6 919 880 X, AX 1H6 919 033 F, AA to sa z MFA
Wiele pokrywa się z silnikami 1,8 ABS i AAM, i 2.0 AGG, ADY
Żaden licznik od benzynowego 4 cylindrowca nie pasuje do 6 cylindrowca. Tak twierdzi ETKA, rzeczywistości nie znam.
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 22:51 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Co rozumiesz przez słowo "impulsator"?szopek87 pisze:ale do obrotomierza idzie sygnal juz tylko i niektore VR 6 i w Gti maja takie same oznaczenia zegary wiec roznia sie impulsatorem ktory podaje sygnal na obrotomierz
Pewnie pomyliło Ci się z impulastorem w skrzyni ale to do obrotka ma się jak wół do karety.
Hehehe, "impulsatorem" mógłbyś nazwać sterownik silnika, ale ja bym nie zaryzykował takiego nazewnictwa.
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 22:59 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- CineK_JawoR
- Grupa Dolny-Śląsk
- Posty: 168
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 22:52
- Lokalizacja: Jawor
- Kontakt:
Witam. Dołącze się do dyskusji. Też mnie czeka wymiana licznika ale ja mam licznik TRW i czy moge go zastąpić VDO albo MOTOMETER? Bo o TRW nie pisaliście. Z góry dzięki
Mój golf --> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=315821" onclick="window.open(this.href);return false;
ale musisz przemienic ze sterownika na impuls zeby obrotomierz wskazywal nie jest tak czasami bo w GTi masz elektryczne zegaryzodiak pisze:Hehehe, "impulsatorem" mógłbyś nazwać sterownik silnika, ale ja bym nie zaryzykował takiego nazewnictwa.
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
Bez urazy, ale nie rozumiem tej wypowiedzi.szopek87 pisze:ale musisz przemienic ze sterownika na impuls zeby obrotomierz wskazywal nie jest tak czasami bo w GTi masz elektryczne zegary
Sterownik silnika jest połączony bezpośrednio z "zegarami" , nie tylko GTI ale wszystkie MK3 mają "elektryczne" zegary.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 470 gości