Czasem dziwnie szarpie powyzej 2000rpm

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » pt lip 25, 2008 13:43

grzesiek1990 pisze:ale jak by to był nastawnik to podczas tych szarpan autko by kopciło a tak nie jest:P
Nie będzie kopcił
Podłącz VAG-a i zdiagnozuj autko.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lip 25, 2008 16:48

grzesiek1990, to ktos po prostu bzdure napisal

kopcil bedzie jak peknie rura od dolotu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt lip 25, 2008 17:32

Adamm pisze:kopcil bedzie jak peknie rura od dolotu
albo jak zetnie sie klin na wale ja tak miałem i przestawił mi sie kąt wtrysku na 000:)
Ostatnio zmieniony pt lip 25, 2008 17:35 przez grzesiek1990, łącznie zmieniany 1 raz.


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
rafal914
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Post autor: rafal914 » pn sie 04, 2008 16:08

sprawdzałem miernikiem opór na pinach wtrysku sterujacego i wskazuje 115 ohm . jest ok?????? czy nie bardzo???



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn sie 04, 2008 18:27

rafal914 pisze:sprawdzałem miernikiem opór na pinach wtrysku sterujacego i wskazuje 115 ohm . jest ok?????? czy nie bardzo???

ok


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości