Hym... Ja od 1,5 roku mam też zagwostkę z tym wężykiem. U mnie jest on gumowy i w oplocie. Jednak to raczej na 100% ten sam co u kolegi. Nikt mi nie może od samego początku powiedzieć do czego on jest.
Co do tego obiegu zamkniętego to może być jak najbardziej słuszna idea. Mianowicie wczoraj zaglądałem do parownika klimy żeby sprawdzić czy się grzybki nie zalęgły. Grzybków na szczęście nie ma jednak zauważyłem że po włączeniu klimy i obiegu zamkniętego nie podnosi się klapka zamykająca dostęp powietrza
Kiedyś sprawdzałem czy z tego wężyka dmucha lub wciąga (śliną ) jednak nie włączałem guziczka odpowiedzialnego za obieg zamknięty.
W każdym razie nie wiem gdzie ten wężyk ma być wetknięty. Jeśli ktoś ma AAM 1.8 to niech poszuka coś takiego po prawej stronie. I da fotke. Ja zrobię jutro i pokaże jak to u mnie wygląda.
Co to za rurka (wężyk)?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/199 ... 6/1273864/
tu jest rozrysowane jeśli chodzi o autko z klimą, trzeba się chyba zalogować na tej stronie nie jestem pewien. Nr 6 wchodzi koło nagrzewnicy
tu jest rozrysowane jeśli chodzi o autko z klimą, trzeba się chyba zalogować na tej stronie nie jestem pewien. Nr 6 wchodzi koło nagrzewnicy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
No i u mnie się wyjaśniło. Ten wężyk co u mnie wisiał to od obiegu zamkniętego. Mimo że ciemno, wyszedłem na dwór z latarką żeby pogrzebać Włączyłem silnik, klimę i wcisnąłem przycisk od obiegu zamkniętego. Przytknąłem palucha do luźnego końca tego wężyka i mało mi palca nie wessało Gdy wyłączyłem obieg zamknięty, przestało ssać Teraz wypadało znaleźć coś żeby go wetknąć. No i znalazłem, centymetr na grubymi przewodami od układu chłodzenia, które wchodzą do nagrzewnicy jest taki mały biały króciec na który należało go wetknąć.
I pomyśleć że 1,5 roku jeździłem myśląc że obieg wewnętrzny działa
Teraz kompresor od klimy nie będzie sie musiał tak często włączać bo będzie musiał schłodzić już ochłodzone powietrze z kabiny. A tak cały czas zasysało ten ukrop z dworu.
kamilkce83 zrób dokładne zdjęcie skąd ona wychodzi, ja oprócz tej od podciśnienia też mam też taką zieloną rurkę i jutro dam fotki skąd dokąd idzie. Może to ta sama. Pozdrowionka
I pomyśleć że 1,5 roku jeździłem myśląc że obieg wewnętrzny działa
Teraz kompresor od klimy nie będzie sie musiał tak często włączać bo będzie musiał schłodzić już ochłodzone powietrze z kabiny. A tak cały czas zasysało ten ukrop z dworu.
kamilkce83 zrób dokładne zdjęcie skąd ona wychodzi, ja oprócz tej od podciśnienia też mam też taką zieloną rurkę i jutro dam fotki skąd dokąd idzie. Może to ta sama. Pozdrowionka
4xAir Bag, A/C, Fabrycznie szyta skóra z czerwoną nicią (kierownica, dźwignia biegów i ręcznego), głębokie fotele przód, wsp. kierownicy, czarny metalic, relingi. Wszystko tak jak fabryka dała, żadnych udziwnień ;-)
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
- Lokalizacja: Katowice
Zrobię foty, ale to w tyg i wysle bo nie ma teraz stalego dostepu do netu. Ale dziekuje za pomoc, własnie u mnie jest taki maly bialy, wolny krociec i tez myslaem ze nalezy tam wezyk wlozyc. Jeden mechanik mowil mi ze na pewno nie tam ale chyba jednak sie mylił. Prosze jak ktos moze to niech wysle dokladne fotki. Ja swoje podesle, ale nieco pozniej. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 358 gości