zawias do mk3 GTi 20 Jahre Koni, H&R czy Eibach???
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- radarTDI
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 16:12
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Kontakt:
weitec chyba raczej odpada
mysle caly czas nad H&R albo eibach
VoyteQ fajnie wyglada ten twoj golfik na tym zawiasie, u mnie byloby podobnie , tylko ja mam 16 i oponki 45 i bedzie inny przeswit
mysle caly czas nad H&R albo eibach
VoyteQ fajnie wyglada ten twoj golfik na tym zawiasie, u mnie byloby podobnie , tylko ja mam 16 i oponki 45 i bedzie inny przeswit
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 21:19 przez radarTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147232]mój parch:-)[/url]
radarTDI, zobacz w fotki w moim temacie
mam springi H&R i sa rewelacyjne
miałem wczesniej od benzyny i przód usiadł mi niżej czyli wyszło 60/40
ale zmieniłem na dedykowane od TDI i teraz mam równo 40/40
POLECAM H&R, niedawno na forum nowy zestaw do mk3 TDI poszedł za 280 PLN..
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 21:42 ]
fotka:
http://img229.imageshack.us/img229/6916/golfikna2.jpg
mam springi H&R i sa rewelacyjne
miałem wczesniej od benzyny i przód usiadł mi niżej czyli wyszło 60/40
ale zmieniłem na dedykowane od TDI i teraz mam równo 40/40
POLECAM H&R, niedawno na forum nowy zestaw do mk3 TDI poszedł za 280 PLN..
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 21:42 ]
fotka:
http://img229.imageshack.us/img229/6916/golfikna2.jpg
Napisał , ze teraz ma 40/40 na dedykowanych springach do TDI , wczesniej miał dedykowane do benzyny 40/40 , ale z racji wagi usiadł około 60/40radarTDI pisze:cowboy,czyli teraz masz springi 60/40 do diesla
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 23:04 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
*daniel* w praktycznie wszystkich autach prześwit z przodu (tj. pomiedzy oponą a nadkolem) jest o kilkanaście mm większy (czasem nawet kilka cm) ponieważ z przodu są koła skrętne! Prosta sprawa - na dziurach tył może się chować w nadkolach a przod nie ponieważ przy skreconych kołach nie da rady. Zresztą wystarczy ze wyjdziesz z miarką na ulicę i sprawdzisz, jezeli mi nie wierzysz. Przy seryjnym zawieszeniu to jest nie widoczne (w koncu przy większym prześwicie roznica 1 czy 2 cm to zaledwie 10-25%). W takim razie skoro równo obniżamy auto to w jaki cudowny sposób się to wszystko wyrównuje wg Ciebie??
dokładnie tak było...homsky pisze:radarTDI napisał/a:
cowboy,czyli teraz masz springi 60/40 do diesla
Napisał , ze teraz ma 40/40 na dedykowanych springach do TDI , wczesniej miał dedykowane do benzyny 40/40 , ale z racji wagi usiadł około 60/40
dlatego trzeba uważać kupując te springi H&R - ponieważ na spręzynach są identyczne oznaczenia !
chyba się niezrozumieliśmy bo mowa była o autach na sportowym zawiasie a to spora różnica niż seria bo auta na seri mają różne zawiasy jedne mają przód niżej drugie przód wyżej itd ....i to niema nic do żeczy!..:VoyteQ:.. pisze:daniel* w praktycznie wszystkich autach prześwit z przodu (tj. pomiedzy oponą a nadkolem) jest o kilkanaście mm większy (czasem nawet kilka cm) ponieważ z przodu są koła skrętne
widze kolego że nierozumiesz jednej kwesti jak mamy auto na seryjnym zawiasie i sterczy wysoko (tył i przód )przód jest np wyżej jak tył i wkładamy kompletny zawias kit to wysokość która była przed obniżeniem niema nic do żeczy kompletnie!!!!!!!!wyjmujemy zawias i wkładamy sportowy niski czyli niema zależności od tego czy golf stał wysoko i nierówno w dodatku!przypuścmy wkładamy kit 60/60 do auta golf mk3 które przód miało na seri wyżej niż tył a drugi taki sam kit 60/60 do auta które na seri przód miało niżej niż tył i gwarantuje ci że oba te auta usiąda identycznie!!!!!!!!seryjny zawias niema nic do żeczy!i niema czegoś takiego że jak w aucie przód stoi wyżej niż tył przypuścmy o 2cm to auto na zawiasie 60/60 będzie miało dziwną proporocje 40/60 bo przód na seryi był o 2cm wyżej niż tył!bzdura!!!!!!!!!!jak mamy kit 40/40 60/60 czy 80/80 to auto będzie siedziało równo jak mamy 60/40 lub 80/60 to wiadoma sprawa ze tył będzie o ok 2cm wyżej jak przód proste!mam nadzieje ze troche ci to rozjaśniło w głowie i wyprowadziło z błendu!..:VoyteQ:.. pisze: W takim razie skoro równo obniżamy auto to w jaki cudowny sposób się to wszystko wyrównuje wg Ciebie??
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
*daniel*, ale ja nie mowie o tym, ze przod się mniej obniży niż tył, bo to faktycznie bzdura - hehe nie rozumiemy się mi chodzi o to, że jeżeli fabrycznie prześwit jest z przodu większy niz z tyłu (a tak jest w golfie 3) i wstawi się zawias np 60/60 to auto siądzie równo z przodu i z tyłu, ale nadal prześwit będzie wiekszy z przodu - natomiast obnizy się normalnie nigdy nie napisałem, że wkladając zawias 60/60 przod siądzie 40 a tył 60 bo tak sie nie da przeczytaj sobie jeszcze raz dokładnie co pisałem
dalej się niegadzam
ok podam ci prosty przykład na moim golfie w którym jest zawias 60/60 i zobacz czy przód jest rzeczywiście wyżej
http://img374.imageshack.us/my.php?imag ... 323dk6.jpg
ok podam ci prosty przykład na moim golfie w którym jest zawias 60/60 i zobacz czy przód jest rzeczywiście wyżej
http://img374.imageshack.us/my.php?imag ... 323dk6.jpg
ja nietwierdze że tak napisałeś tylko podawałem ci przykład jak to wygląda w praktyce!nigdy nie napisałem, że wkladając zawias 60/60 przod siądzie 40 a tył 60 bo tak sie nie da przeczytaj sobie jeszcze raz dokładnie co pisałem
_________________
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
tak zawias siedział w golfie tdi z holandi sprowadzony!jak jest kit firmowy to niema bola żeby równo niesiedział tylko na wynalazkach jest nierówna gleba
Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 20:56 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
- radarTDI
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 16:12
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Kontakt:
chyba jednak zdecyduje sie na eibacha 50/35, albo na H&R 40/40 same springi takie jak ma cowboy, bo niestety firma H&R nie robi calego zawiasu 40/40, ale wtedy musze albo zostawic seryjne amory, albo zmienic. Lepszy bylby caly kit. Chyba 60/40 bedzie troche za nisko dla mnie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147232]mój parch:-)[/url]
to nie znaczy ze był dedykowany do tdi, jedynie ze był w takim zamontowany. Masz jakies oznaczenie firmy i modelu? Popatrz się, ja mam spręzyny i amortyzatory H&R (które jest dobrą firmą), co najwazniejsze dedykowane do golfa 3 z silnikiem 1.8 i przy -60/-40 siedzi rowno.*daniel* pisze:tak zawias siedział w golfie tdi z holandi sprowadzony!
[ Dodano: 21 Maj 2008 21:02 ]
zależy od koł jakie masz... przy 13 to bedzie bardzo nisko, przy 15 na duzej oponie juz niekoniecznieradarTDI pisze:Chyba 60/40 bedzie troche za nisko dla mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości