1Z nastawnik ...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

faust83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 22:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: faust83 » pn kwie 28, 2008 23:46

w tym terminie grzeje dupsko na urlopie, ale jeśli nie znajdę tutaj u mnie nikogo to wybiorę sie do pewnie do Ciebie z tym, bliżej nikogo nie widziałem w sumie.
Jeszcze muszę sprawdzić z odpięciem kabla od skrzyni, bo bylem na komputerze i niby wsjo
ok poza wskazaniami na przepływomierzu, umówiłem sie na wymianę, jeszcze raz pod kompa i wartości powietrza ok wiec przepływomierz został stary.



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » wt kwie 29, 2008 09:55

Adamm, chyba miałeś rację, za wcześnie na nastawnik w G IV. Raz, że zabrudzony aż tak nie był, a dwa, że dalej mu obroty, dawka i napięcie falują. Mozie to być wina koła dwumasowego?

Samo czyszczenie, ustawienie i regulacja bez większych problemów przebiegła, poza tym, ze silnik nie chciał odpalić. Po pół godzinie nerwowego regulowania nastawnika doszedłem, że kabelek od N109 nie był podłączony :)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 29, 2008 10:03

figurel pisze:Po pół godzinie nerwowego regulowania nastawnika doszedłem, że kabelek od N109 nie był podłączony :)
po pierwsze wywaliłoby błąd ... po drugie w ogóle by nie zapalił :P
jeżeli dalej faluje dawka to sprawdź grupę 007



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » wt kwie 29, 2008 13:57

damcio151 pisze: po pierwsze wywaliłoby błąd ... po drugie w ogóle by nie zapalił :P
jeżeli dalej faluje dawka to sprawdź grupę 007
Błąd był, palić nie palił, zapalił jak mu kabelek podłączyłem.

Sprawdziłem 007, kilka godzin stał, wszystkie temperatury zbliżone, różnice niewielkie, czyli ok.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 29, 2008 14:01

figurel pisze:Sprawdziłem 007, kilka godzin stał, wszystkie temperatury zbliżone, różnice niewielkie, czyli ok.
więc sprawdzaj połączenia od pompy do ECU



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » śr kwie 30, 2008 07:55

damcio151 pisze: więc sprawdzaj połączenia od pompy do ECU
Hmm, ale to przydałoby się mieć rozpiskę pinów w złączu pompy i ECU... Wystarczy po kolorach kabelków jechać?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 30, 2008 13:03

figurel, po dłuższym namyśle , odwołuje to sprawdzanie połaczeń ;) to raczej nie to , ale być moze to
figurel pisze:wina koła dwumasowego



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr kwie 30, 2008 15:17

janek822 pisze:a masz może fotke blaszek które lutowałeś?
nie mam - ale z blaszkami jest prosta sprawa - tniesz je poniżej zgrzewów - nie ma sensu wyginac się z rozcinaniem zgrzewów - odłuść i pobiel blaszki - to samo zrób z drucikami - lutowanie to już sama przyjemnośc - kalafonia w pascie sie przyda ...



hansik82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw gru 13, 2007 22:23
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: hansik82 » śr kwie 30, 2008 20:37

Witam.

Jeździłem kiedyś passatem 1Z a teraz jeździ nim mój młodszy brat. Passat szarpał i szarpie, przerywa przy przyspieszaniu lecz na wolnych obrotach wszystko jest ok. Czy to też może być nastawnik. Autko ma nakręcone teraz coś około 330 tkm i dodam że odkąd go mamy jest ten sam problem (autko zrobilo u nas cos około 170 tkm i gdyby nie to i tylne łożyska które często się sypią, nic złego na niego nie mozna powiedziec).

Dziwi mnie to że autko zaczęło teraz przerywać (gdy temperatura powietrza jest dużo powyżej plusa). W zimę nigdy sie to nie zdarza (nie ma zadnego przerywania), tylko jak jest ciepło- w upały to już w ogóle masakra. Szarpie bardzo.

Czy to ten nastawnik??? Jak ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedzi. No i czy jest może ktoś kto mieszka blisko Ostrołęki i mógłby sie tym zająć.?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 30, 2008 20:44

hansik82, przecież masz opisane jak sprawdzić czy to nastawnik :P odepnij wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów ...



hansik82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw gru 13, 2007 22:23
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: hansik82 » śr kwie 30, 2008 20:48

damcio151 pisze:hansik82, przecież masz opisane jak sprawdzić czy to nastawnik :P odepnij wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów ...
Tylko gdzie jest ta wtyczka w 1Z? Może wklei mi ktos jakies zdjęcia? Czy bez tej wtyczki coś złego się dzieje? No i nie wiem czy od razu tak zacznie szarpać gdyż czasem się to nie pojawia.

Czy u Was tez tak się dzieje że w zimę nie szarpie?

Z góry dziękuje.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr kwie 30, 2008 21:06

damcio151, w passacie masz linke a nie czujnik :P

hansik82, zawsze moze podjechac do mnie :bigok:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

hansik82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw gru 13, 2007 22:23
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: hansik82 » śr kwie 30, 2008 21:09

Adamm pisze:damcio151, w passacie masz linke a nie czujnik :P

hansik82, zawsze moze podjechac do mnie :bigok:
Z tego co sie orientuje to nie ma tam linki i na pewno tak jest...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 30, 2008 21:11

Adamm pisze:damcio151, w passacie masz linke a nie czujnik :P
w jakim passacie ](*,)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości