jaka woda w gaźniku ? i to jeszcze znad obudowy rozrządu ? jak już to opary oleju - jeśli jest ich za dużo to nie pomoże odpinanie węża = PARTACTWO ! tylko należy zmierzyć kompresję w cylindrach i brać się za remont ...
racja że to komp na podstawie czujnika steruje nastawnikiem zarówno przesłony powietrza jak i przepustnicy - tylko że nie wiem skąd wziąłeś to 50 Ohm - sprawny ma 2-3 kOhm (na zimnym silniku) i 200-300 Ohm na ciepłym ...
Przerywa, szarpie, zmienia obroty i jest mułowaty!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
baly2, sprawdź potencjometr przepustnicy. To najprawdpopodobniej on jest przyczyną. Odłącz go i się przejedź i zobacz, czy masz takie same objawy
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wtyczka od potencjometru jest po lewej stronie gaźnika, patrząc od przodu samochodu. Jest to wtyczka na 3 piny - jest tylko jedna taka przy tym gaźniku. Tylko mi chodzi o coś takiego - poczekaj, aż sytuacja się uspokoi, aż nie będzie szarpał.
- jak będziesz miał taką sytuację, że wszystko będzie z nim ok, to odłącz właśie tą wtyczkę i spróbuj - jeżeli objawy będą takie same, to masz przyczynę.
[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 21:01 ]
A, jeszcze sprawdź grzałki, czy są ok - jedna jest w kolektorze dolotowym, a druga z tyłu gaźnika, ona jest od obejścia na wolne obroty. Obie mają wtyczki na jeden pin, na takie zwykłe konektorki.
- jak będziesz miał taką sytuację, że wszystko będzie z nim ok, to odłącz właśie tą wtyczkę i spróbuj - jeżeli objawy będą takie same, to masz przyczynę.
[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 21:01 ]
A, jeszcze sprawdź grzałki, czy są ok - jedna jest w kolektorze dolotowym, a druga z tyłu gaźnika, ona jest od obejścia na wolne obroty. Obie mają wtyczki na jeden pin, na takie zwykłe konektorki.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 95 gości