Wielki problem z cewką...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr mar 05, 2008 14:18

filip2 pisze:znik autka to podobno '89
A więc masz aparat z czujnikiem halla i modułem.
Etka podaje :
ignition coil
/ GU,KR,EZ,PL, PN,RH,RF
(1) 211905115D
Jeśli tak podają to dlaczego miałoby nie dzialać. :bigok:

Np dla 85 roku pokazuje juz cos bardziej zblizonego do twojego numeru :
ignition coil / F >> 19-E-855 000
/ EZ,HM,GN, HK,GT
(1) 171905115A
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 14:22 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: filip2 » pt mar 14, 2008 07:45

nie mam czujnika halla i modułu.

Znalazłem coś takiego
cewka Bosch
nr 0 221 119 021 odpowiada niby 171 905 115A
zamiennikiem dla niej jest

cewka Beru ZS 115

albo
EPS 1 970 115
tylko że jest przy niej napisane że do PEUGEOT,CITROEN
i ma ona następujące parametry - 0,75 ohm / 6000 ohm

Natomiast na stronie samego EPS znalazłem do mojego silnika dwie cewki
1.970.125
parametry - 0,63 ohm / 3500 ohm
oraz
1.970.126
parametry - 0,68 ohm / 7200 ohm

Chciałbym jeszcze zaznaczyć że w mojej cewce gniazdo na kabel WN jest (bodajże tak to sie nazywa) - DIN, tak jak w 1 970 115, a nie jak w tych dwóch pozostałych.
Co o tym myślicie?



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt mar 14, 2008 11:23

filip2 pisze:nie mam czujnika halla i modułu.
Kolego na forum jest zalogowany kolega o nicku "Mis". Zapytaj go jaka ma cewkę , on tez nie ma halla. Niech ci spisze numer i po kłopotach. On ma też silnik EZ .


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: filip2 » pn mar 17, 2008 14:16

Panowie powiedzcie mi jak najprościej wyregulować przerwę na stykach przerywacza? i ile ona powinna wynosić? bodajże 0,4 - 0,45, ale pytam na wszelki wypadek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 411 gości