jeśli chodzi ci o uszczelnienie wałka napędu to musisz odkręcić pół osie po odkęceniu w wałku półosi będzie ala kołek musisz go wyciągnąć i wymienić na nowy ja tego nie wymieniam bo kupa roboty
[ Dodano: 11 Lut 2008 23:00 ]
a jeśli chcesz się dostać do pierścienia uszczelniającego to musisz odkręcić wałek napędu zrobisz to po odkręceniu śruby która jest w środku wałka
[ Dodano: 11 Lut 2008 23:06 ]
Jak dostać się do uszczelniacza w skrzyni?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
nie wiem nie kumam nic. chodzi mi o to zeby nie lalo sie ze skrzyni do przegubu. Rozkrecilem ta flansze tam. i w srodku jest jakies lozysko. te uszczelnienie jest po zewnętrznej stronie flanszy wiec tamtendy na pewno sie nie leje do przegubu. HELP ME!!
[ Dodano: 12 Lut 2008 20:00 ]
spoczko juz kupilem ten uszczelniacz, to jest ten uszczelniacz wału wewnętrzny, co to mi niby pomoze zeby nie cieklow. A jak juz rozkrecilem ta flansze to musze kupic nowy uszczelniacz ten zewnetrzny czy moze zostac ten stary?
[ Dodano: 12 Lut 2008 20:00 ]
spoczko juz kupilem ten uszczelniacz, to jest ten uszczelniacz wału wewnętrzny, co to mi niby pomoze zeby nie cieklow. A jak juz rozkrecilem ta flansze to musze kupic nowy uszczelniacz ten zewnetrzny czy moze zostac ten stary?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości