mam podobny, jak nie identyczny problem jak Strang.
Znam się na elektryce wogóle (nie jestem elektrykiem samochodowym) i widzę, że Strang posprawdzał już prawie wszystko co mógł. Pozostało już tylko prześledzić i popoprawiać grube kable i ich styki po drodze od alternatora do akumulatora ( jeden z nielicznych sensownych tu wpisów ).
i wychodzi na to, że ja też będę musiał się zabrać za sprawę od tej strony mimo zimna :[
zacznę od tego zanim wydam kasę na regler albo inny alternator.
słabe ładowanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
regulator napięcia w Golfie 2 musi śmigać na nie mniej niż 13,9 V - wartości poniżej 13,6 przy włączonych światłach kwalifikują go do wymiany - na sprawnym alternatorze i regulatorze masz stałe napięcie 14,1 V niezależnie od obrotów ! (WAŻNE) i włączonych/wyłaczonych świateł ! nie ma różnicy czy Dizel czy Benzyna przerabiałem to w OBU
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 272 gości