Dziekujegolfer_1984 pisze:Tical, zajrzyj tutaj:
http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm
Problem ze wskazaniami spalania w MFA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
same nieścisłości
przwodzik MFA idzie od trójnika na rurce podciśnienia z serva pompy hamulcowej poprzez ścianę grodziowa do liczników. Na tyle licznika jest przymocowany "aparat" taka puszeczka ktory mierzy wartosc cisnienia w rurce i przekazuje je do MFA ktory z tego liczy spalanie.
wiec bledny odczyt moze byc spowodowany zlym cisnieniem w tej rurce (np nieszczelnosc) albo zwalonym tym aparatem , teoretcznie takze awaria MFA ale to bym wykluczyl
rurka nie idzie do zadnej skrznynki z bezpiecznikami ani nie ma do spalania kompletnie nic sonda lambda jak ktos sugerowal
przwodzik MFA idzie od trójnika na rurce podciśnienia z serva pompy hamulcowej poprzez ścianę grodziowa do liczników. Na tyle licznika jest przymocowany "aparat" taka puszeczka ktory mierzy wartosc cisnienia w rurce i przekazuje je do MFA ktory z tego liczy spalanie.
wiec bledny odczyt moze byc spowodowany zlym cisnieniem w tej rurce (np nieszczelnosc) albo zwalonym tym aparatem , teoretcznie takze awaria MFA ale to bym wykluczyl
rurka nie idzie do zadnej skrznynki z bezpiecznikami ani nie ma do spalania kompletnie nic sonda lambda jak ktos sugerowal
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Człowieku tu mowa o MK3 a Ty piszesz o MK2!! :green_fuck: W MK3 nie ma żadnego wężyka podciśnienia za wszystko odpowiada komputer z którego wychodzi jeden kabelek z pina 27 i idzie do licznikasas_gti pisze:same nieścisłości
przwodzik MFA idzie od trójnika na rurce podciśnienia z serva pompy hamulcowej poprzez ścianę grodziowa do liczników. Na tyle licznika jest przymocowany "aparat" taka puszeczka ktory mierzy wartosc cisnienia w rurce i przekazuje je do MFA ktory z tego liczy spalanie.
wiec bledny odczyt moze byc spowodowany zlym cisnieniem w tej rurce (np nieszczelnosc) albo zwalonym tym aparatem , teoretcznie takze awaria MFA ale to bym wykluczyl
rurka nie idzie do zadnej skrznynki z bezpiecznikami ani nie ma do spalania kompletnie nic sonda lambda jak ktos sugerowal
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 369 gości