Szarpie przy puszczaniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
u mnie pojawia sie podobny problem a mianowicie mam golfa IV 1.6 102 konie mam przejechane 170 tys na bezynie i jak przyspieszam na 2 biegu lub na 3 biegu kiedy osiagam 2000 obrotów to zaczyna lekko drgac tzn tak jakby paliwo niedostawał a do tego dodam ze jak jest zimny to na wolmych obrotach ma 900 a jak sie rozgrzeje wskakuje na 1100 słyszałem ze to moze przepływomierz co sadzicie o tym ??ympans pisze:jesli golf IV bede sie upieral przy sprawdzeniu przeplywomierza jesli jest montowany w Twojej wersji ; P
Wczoraj po wizycie u mechanika uświadomiłem sobie, że przyczyna nie leży po stronie mechanicznej typu zużyta poduszka silnika, skrzyni biegó czy przeguby.
Zostawiłęm wczoraj samochód do zamontowania nowych głośniczków wspomniałem też mechanikowi o tym szarpaniu. Gdy wróciłem po samochód mechanior powiedział, że jeździ idealnie i nic nie szarpie. Więc powiedziałem, żeby przejechał się ze mną. No i.... jak ręka odjął - szarpanie ustało, mimo, że nikt nic nie robił. POo dłuższej jeździe zauważyłem, że szarpanie zaczęło wracać, ale nie zawsze. Teraz o dziwo generalnie jest dobrze, puszczając gaz jest łagodne przejście na hamowanie silnikiem. Doszedłem do wniosku, że to wina jakiejś regulacji, ustawień. Komputera, przepływomierza, bądź elektronicznego pedału. Jakiś układ steruje tym jak chce... hehe, nie wykluczone, że to kwestia przepływomierza, bo on często pojawia się w wypowiedziach forumowiczów...
Pozdrowienia
Mateusz
Zostawiłęm wczoraj samochód do zamontowania nowych głośniczków wspomniałem też mechanikowi o tym szarpaniu. Gdy wróciłem po samochód mechanior powiedział, że jeździ idealnie i nic nie szarpie. Więc powiedziałem, żeby przejechał się ze mną. No i.... jak ręka odjął - szarpanie ustało, mimo, że nikt nic nie robił. POo dłuższej jeździe zauważyłem, że szarpanie zaczęło wracać, ale nie zawsze. Teraz o dziwo generalnie jest dobrze, puszczając gaz jest łagodne przejście na hamowanie silnikiem. Doszedłem do wniosku, że to wina jakiejś regulacji, ustawień. Komputera, przepływomierza, bądź elektronicznego pedału. Jakiś układ steruje tym jak chce... hehe, nie wykluczone, że to kwestia przepływomierza, bo on często pojawia się w wypowiedziach forumowiczów...
Pozdrowienia
Mateusz
U nie szarapnie ustało po wymianie skrzyni biegów:) ale wymian a musiała byc konieczna bo mi sie rozsypała a teraz chce podłaczyc pod komputer bo mi akumulator rozłaczali szwankowanie obrotów zimny ciepły dalej szwankuje ale chocciaz szarpanie ustało przy dodawaniu gazu (mogło to byc od skrzyni).
1) Pytanie czy przeczyszcic przepływomniesz czy przepustnice czy to jedno to samo bo tu piszemy o przepływomniezu a mechnik mowi ze to moze byc wina przepustnicy ?? Wiec hmm pytanie kto ma racjie.
2) Pytałem mechanika ze za podłaczenie bierze 50 zł do komputera tzn ze za 50 zł mi wszystko zresetuje i wgra nowe opogramowanie czy na czym to polega bo che jeszcze np. wyłaczy lampke poduszpi powierznej bo mi sie pali czy za to bede musiał płacic wiecej ??
3) Po rozlaczeniu akumulatora i pomownym podłaczeniu (musieli przy wymianie skrzyni biegów) auto utraciła duza moc jest słabe jaka moze byc przyczyna (może to swiece)
1) Pytanie czy przeczyszcic przepływomniesz czy przepustnice czy to jedno to samo bo tu piszemy o przepływomniezu a mechnik mowi ze to moze byc wina przepustnicy ?? Wiec hmm pytanie kto ma racjie.
2) Pytałem mechanika ze za podłaczenie bierze 50 zł do komputera tzn ze za 50 zł mi wszystko zresetuje i wgra nowe opogramowanie czy na czym to polega bo che jeszcze np. wyłaczy lampke poduszpi powierznej bo mi sie pali czy za to bede musiał płacic wiecej ??
3) Po rozlaczeniu akumulatora i pomownym podłaczeniu (musieli przy wymianie skrzyni biegów) auto utraciła duza moc jest słabe jaka moze byc przyczyna (może to swiece)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości