


Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Zalezy w jaką moc celujesz , najłatwiejsze i najtańsze jest uzyskanie pierwszych 20-30 PS wiecej , dalsze przyrosty mocy będa okupione juz sporymi wydadtkami , bo sprawa wyglada tak :PiotrTDI pisze:ja mam golfa afn tak więc będzie podobnie tylko nie wiem od czego zacząć
Popieram wypowiedź kolegi w całości, jednak często już w starszych AFN niedomaga pompa albo wtryski. Więc jak wymieniać końcówki to na 0.216mm od razu. Raz taniej jak na 0.205mmhomsky pisze:- 130-140 PS zrobisz z AFNa na seryjnych gratach wystarczy sam wirus,
Następnywojtek_sari pisze:jaro4444, a mówią ze na samym chipie mozna wycisnąć okolo 140KM w zalezności od serji oczywiście... Więc jak to jest? Program oszczędnie napisany czy jak?
Wojtek napiszę po raz ostatni:wojtek_sari pisze:Chodziło mi o to czy ten program do paska jest tak oszczędnie zrobiony
Mogą jak wyregulujesz ciśnienia na 220/300 barów i ustawisz statyczny kąt wtrysku. Dalej to już wiadomo program....wojtek_sari pisze:To jak seryjne wtryski z AFN mogą być dawcą do końcówke 216?
Dario84 pisze:Wedlug mnie mogl bys zalozyc 230, tylko samochod mogl by nadmiernie kopcic.
Z tego co sie orientowalem to 216 220/300 sa w granicach 1000zł, natomiast 230 220/300 ok 1500zł takze roznica jest spora.
Tez swojego czasu interesowal mnie ten temat i doszedlem do wniosku ze najtaniej bylo by kupic jakies stare wtryski od 90KM 220/300bar np. ALH (ok. 400zł), na allegro sa zestawy naprawcze (koncowki 216 + przekladki do regulacji drugiego cisnienia) ok 160 zł/szt, do tego regulowanie cisnien ok 160 zł, w sumie to daje 1200zł, stare wtryski sprzedajesz powiedzmy za 500 i masz 216 za 600zł
To ja Ci odpowiem konkretnie i może wbrew interesom paru osób handlujących 216.Fido_dido pisze:jak zrobisz 216 za 600 zł i bende działac i dobrze wysterowane to ja prosze 10 kompletów
Fido_dido pisze:Na 230 mozna jedzić bes softu
Jak odpalalismy mojego golfa to na 230 w 3 minuty golf zadymił 2 garaz samochodowy jazda na 230 moze spowodować wypalenie dziury w tłoku ja przed wystrojeniem auta na 230 jedze Laweta
chłopaku jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj bo ludzie czytaja i potem wychodza takie pierdoły
SZUKANIE NIE GRYZIEDario84 pisze:A jak to jest robione jak bym chcial 216 na korpusach AFN ?? Przeciez AFN maja cisnienia 190/220, a przy 216 chyba potrzebne jest cisnienie 220/300 nie ?? Pan ktory ustawia cisnienia wymienia sprezyny w korpusach ??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości