Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » ndz lis 04, 2007 20:31
zloty60 pisze:gOOzOl przeciez termostat ma dwie male dziurki przez ktore nawet przed otwarciem przelewa sie plyn.Wiec nic sie nie dzieje.
A ja dalej stawiam na termostat a nie czujnik....
jak przewierciles to masz 2 dziurki, bo jakos w nowym tego nie widzialem

Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » ndz lis 04, 2007 23:22
nie wiem czy ma czy nie ma bo nei pamietam ;p ale jakby sie nei otwieral to sie zagotujesz. mialem tak w jakiejs firmowej skodzie.
-
zloty60
- Ma gadane

- Posty: 174
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: zloty60 » pn lis 05, 2007 17:32
SouleR pisze:zloty60 pisze:gOOzOl przeciez termostat ma dwie male dziurki przez ktore nawet przed otwarciem przelewa sie plyn.Wiec nic sie nie dzieje.
A ja dalej stawiam na termostat a nie czujnik....
jak przewierciles to masz 2 dziurki, bo jakos w nowym tego nie widzialem

No to sie kolego przyjrzyj dokladnie bo dziurki tam sa w tym gumowym oringu...
Zreszta przeciez nie w tym jest problem.
Wymien
bisza temostat i po klopocie.Bo wyglada na to ze ten jest otwarty caly czas.Moze sie przycial.
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 17:43 przez
zloty60, łącznie zmieniany 1 raz.
CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!
-
marcin999
- Forum Master

- Posty: 1129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
- Lokalizacja: LJA/LU
Post
autor: marcin999 » pt lis 09, 2007 22:42
Witam
dzisiaj troche posprawdzałem czujnik w swoim samochodzie i wychodzi mi na to ze...
przy 80 st. C zegar wskazuje juz 90, a miernik odczytuje opoór ok 160.
przy 85 90 115
wiecej nie udało mi sie zagrzac silnika wnet sie nie wlączył. Dodam, że temp. mierzylem miernikiem czujnik byl w zbiorniczku wyrownawczym, wiec te 5 st. to moze byc w granicach błędu.
Czy wymieniac czujnik czy nie?
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
-
Krystian GTD
- Ma gadane

- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Krystian GTD » wt lis 13, 2007 18:16
Witaj marcin999. Przy prawidłowej temperaturze silnika temp w zbiorniczku wyrównawczym powinna wahać sie w granicach 80-85 stopni C. Jak masz masz taką temp w zbiorniczku to OK i ja osobiście bym nie wymieniał czujnika temp. Możliwe, że masz przekłamania na wskaźniku temp. Pozdro.
-
kulassadam
- Nowicjusz

- Posty: 13
- Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 20:31
- Lokalizacja: Oświęcim
-
Kontakt:
Post
autor: kulassadam » wt lis 13, 2007 21:12
Witam. W jakiej temperaturze powinien włanczac sie wentylator na chłodnicy. Mi sie wogule nie włancza a auto grzeje mi sie do temperatury niecałej 90C
-
towski
- Nowicjusz

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 21:28
- Lokalizacja: Zawidz-mazowsze
-
Kontakt:
Post
autor: towski » wt lis 13, 2007 21:49
Witam. U mnie jest to samo Mk3 1,9 TDI AFN , jeszcze nie widziałem żeby wentylator chodził.
-
marcin999
- Forum Master

- Posty: 1129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
- Lokalizacja: LJA/LU
Post
autor: marcin999 » wt lis 13, 2007 23:49
Chyba jest wszystko ok nie ma co grzebać bez potrzeby.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
-
Mako
- Forum Master

- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » ndz paź 18, 2009 20:30
witajcie
od zawsze miałem 90stopni, mk3 1.9 TDI dzisiaj jadąć temp mam 85stopni nic nie zmniejsza się ogrzewanie kabiny działa, ale coś się stało bo nie ma 90stopni buta próbowałem dać i nadal to samo, wczoraj wymontowywałem licznik i gościo mi podświetlenie zmieniał ale po włożeniu i przejechaniu ok 80km też bylo 90stopni natomiast dzisiaj po przejechaniu również 80km temp. 85stopni

termostat do wymiany ? pozdrówki
-
arwam
Post
autor: arwam » pn paź 19, 2009 10:16
golfkiller69, ie gadaj głupot bo przez twoje rady ktoś może się tylko poparzeń dorobić układ się odpowietrza.
a AUTOROWI tematu proponuję sprawdzić jeszcze kąt wtrysku czy nie jest za poźny bo to też może powodować nie dogrzanie silnika
[ Dodano: 19 Paź 2009 10:17 ]
Linc pisze:wczoraj wymontowywałem licznik i gościo mi podświetlenie zmieniał ale po włożeniu i przejechaniu ok 80km też bylo 90stopni natomiast dzisiaj po przejechaniu również 80km temp. 85stopni

termostat do wymiany ?
być może maz temostat do wymiany ale proponuję sprawdzić stabilizator napięcia w zegarach
-
barbiq
- Mały gagatek

- Posty: 130
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
- Lokalizacja: bełchatów
-
Kontakt:
Post
autor: barbiq » pn paź 19, 2009 21:13
Ja bym stawiał na otwarty termostat, ciągle puszcza w chłodnicę i płyn szybciej stygnie niż się grzeje. u mnie przy walniętym też trzymał tylko 70sC, czasem przy bytowaniu trochę skoczyło ale później z powrotem na okolice 70.
termostat parę zł + nowy płyn + 2 godz roboty i znów będziesz miał ciepło

-
lewy2435
- Mały gagatek

- Posty: 50
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 22:22
- Lokalizacja: Piotrków tr
-
Kontakt:
Post
autor: lewy2435 » wt paź 20, 2009 11:09
to co by u mnie było?termostat wahlera sprawny a przy zerowej temp musze z 20km przejechac zeby mial prawidłową temperaturke.nie pomaga zasłanianie chłodnicy itp.w dodatku zegar zaniża o 10stopni.pod vagiem pokazuje te 90....musze sprawdzic te 3 swieczki od podgrzewania cieczy chyba bo juz mnie to denerwuje..
-
arwam
Post
autor: arwam » wt paź 20, 2009 11:51
lewy2435 pisze:musze sprawdzic te 3 swieczki od podgrzewania cieczy chyba bo juz mnie to denerwuje..
i to będzie chyba właśnie to ba ja jak się przesiadłem na TDI to też widzę że to się wogóle nie chce nagrzewać.
a jak siępodłączy świece to dość szybko się nagrzewa
-
lewy2435
- Mały gagatek

- Posty: 50
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 22:22
- Lokalizacja: Piotrków tr
-
Kontakt:
Post
autor: lewy2435 » wt paź 20, 2009 19:33
brat ma tez 1z a jemu po 7km pokazuje 90...nawet w zime.stawiam na te swieczki.u mnie całkowicie jest odpieta kostka od tego przekaznika.gdy ja podłaczylem bezpiecznik chciał wyskoczyc+silnik zaczał nierówno chodzic.czyzby to tak miało byc?czy zwykła zwara?jest ktos w temacie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości