Jarząca się kontrolka ciśnienia oleju pomocy !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Armal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw maja 31, 2007 18:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Armal » sob paź 27, 2007 18:47

Witam ponownie dziękuję za zainteresowanie tematem .Dziśiaj byłem u mechanika ale nie mogłem sprawdzić ćiśnienia oleju bo nie miał do tego odpowiedniego przyżądu zaproponował mi dolać do śilnika specyfiku o nazwie doctor czy coś takiego co miało by troche poprawić parametry oleju . Pozatym zauważyłem minimalny wzrost oleju na bagnećiei ubytek płynu chłodzącego z chłodnicy i dymienie na biało z tłumika przy niskej temperatuże na zewnątrz .Mechanik mi powiedział żebym kontrolował olej i płyn w chłobnicy jej ewentualny ubytek wskazuje najprawdopodobniej na uszkodzoną uszczelke pod głowicą.Czy mechanik miał racje !!!.

PozdraVWiam


[b]Szerokości i przyczepności ,a teraz czas na motocykl[/b]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob paź 27, 2007 18:52

nic nie dolewaj tylko sprawdż uszczelke pod głowicą



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob paź 27, 2007 18:53

Armal, niech sie mechanik *#cenzura#* w łeb a nie bedzie Ci doktora lał!
te objawy wskazuja na padnieta uszczelke jak mowszi ze oleju przybyło,i płynu ubywa.
Co do tego dymku z rury to go powachaj co poczujesz , czy bedzie to slodki zapach oleju czy para wodna, a jak para wodna to wiem ze to mze troszke nie mniam mniam , ale wez palcem i zobqacz co o sie skrapla w wydechu, czy to bedzie takie sliskie klejace i najwazniejszy test czy to jest słodkie :D


mam do Ciebie prosbe :D nie klikaj w przypadku jakbym Ci pomogł bo mnie sie bardzo podpba 69 i tam ma zostac :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » sob paź 27, 2007 20:06

:panna: :rotfl: haha smiech na sali , lezem i kwiczem , dobrego masz mechaniora wiesz skoro kaze ci doctora dodawac :rotfl: po tym zabiegu napewno bedzie ci potrzebny doctor ,ale po to tylko zeby wykonac reanimacje twojego motoru . Daj do wymiany uszczelke i nie załuj kasy (nie u tego DOCTORA który kazał wlać ci te gów**) i bedzie po kłopocie . Pozdroooo
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 20:08 przez marecki_vitor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob paź 27, 2007 20:44

takich mamy mechaników, dobrze ze trocin nie kazal dosypać hehe. Jak idzie woda do oleju to nie patrz na kurek tylko na to co w misce olejowej. moga to tez byc panewki lub pompa, a jesli jest maslanka w misce to rzeczywiscie uszczelka. pozdro


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Armal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw maja 31, 2007 18:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Armal » sob paź 27, 2007 22:51

GTI KR pisze:a jesli jest maslanka w misce to rzeczywiscie uszczelka. pozdro

A tak właśnie jest pod korkiem zbiera mi się tzw majonez.

jeszcze raz wielkie dzięki .punkty rozdane.

PozdraVWiam.


[b]Szerokości i przyczepności ,a teraz czas na motocykl[/b]

thorgil1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 17:29
Lokalizacja: reda

Post autor: thorgil1 » ndz paź 28, 2007 18:28

witam ja mam taki sam problem z kontrolką i brzęczkiem jak przejade pare km hm tyle że mi sie to włącza nawet jak mam ściągniete kable z obu czujników mam golfa 2 1,6 benz



Awatar użytkownika
malllcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 11:50
Lokalizacja: Radom

Post autor: malllcin » pt lis 09, 2007 00:22

Armal pisze:
GTI KR pisze:a jesli jest maslanka w misce to rzeczywiscie uszczelka. pozdro

A tak właśnie jest pod korkiem zbiera mi się tzw majonez.

jeszcze raz wielkie dzięki .punkty rozdane.

PozdraVWiam.
maślanka zbiera sie jak pod korkiem jak jezdzisz krótkie odcinku na nie dogrznym silnku ( w swoim byłym golfie też tak miałem), ale jeśli płynu faktycznie ubywa, a oleju przybywa to na 100% uszczelka pod głowicą. Nie baw sie w żadne doktory tylko wymiana!



Awatar użytkownika
Armal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw maja 31, 2007 18:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Armal » sob lis 17, 2007 19:35

Witam problem został już zażegnany w autku .Mechanik wymienił mi uszczelke pod głowicą uszczelniacze i popychacze zaworowe i zplanował mi głowice , najgorsze jest to że zawołał za to 862 zł
Koszty :
-planowanie głowicy 320 zł.
-części 292 zł ( olej mobil 10W/40 płyn do chłodnicy , popychacze , uszczelniacze i uszczelka pod głowice )
- robocizna 250 zł.

mam wrażenie że gościo chce mnie naćiągnąc jakie jest wasze zdanie najlepsze jest to że zapłaciłem mu połowe i mam go w garści gdyż dał mi pokwitowanie za całą sume .Ile powinienem zapłaćić za taką naprawe . Za okazaną pomoc wielkie dzięki.

PozdraVWiam


[b]Szerokości i przyczepności ,a teraz czas na motocykl[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 259 gości