w tym temacie są 3 sztuki przedstawione,to co borys pokazał to mk2 szymonars,później ygd i GTO wkleili foty innychMarioo pisze:ja napisalem ze wiem ze jest 2 na forum, nie chcialem operowac niepotwierdzona informacja
[ Dodano: Sob Lis 10, 2007 09:57 ]
tu np. jeden z nich http://forum.vwgolf.pl/vi...&highlight=vr6t
VR6 turbo
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony sob lis 10, 2007 11:41 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 3 razy.
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
- pimpski vr6
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 10:57
- Lokalizacja: Slaskie
- Kontakt:
turbo
w planach jest zakup calego zestawu do vr6 ale to tylko plany na ta chwile a jesli chodzi o kosztorys to 10 tys do wydania na caly sprzet a co z wysterowaniem?na to musze jeeszcze nazbierac wiec na wiosne prace rusza pelna para pozdrowozo pisze:tylko jeden ?pimpski vr6 pisze:mam plan zeby uturbic swojego vrka juz wymienilem lancuch rozrzadu i podejmuje kolejne kroki w tym celu, bo silnik musi byc zdrow za nim zaaplikuje mu turbinke he pozdro
Jakie sa dokladnie plany ? Sam robisz ? Jaki planujesz szczegolowy kosztorys ?
co wymienić ?
pierw trzeba mieć bardzo zdrowego VRa , potem odprężyć, zrobić Y pipe pod kolektory żeliwne, założyć jakąś większa sprężarke, założyc standalone lub bawic sie z seryjnym ecu i chyba tyle, tak jak każdy inny silnik, wszystko to samo tylko 6 garków.
ktos tam pisze o 10tyś ........
z dyszka to możesz ale jechać z dziewczyna na lody a nie brać sie za uturbianie VRa
pierw trzeba mieć bardzo zdrowego VRa , potem odprężyć, zrobić Y pipe pod kolektory żeliwne, założyć jakąś większa sprężarke, założyc standalone lub bawic sie z seryjnym ecu i chyba tyle, tak jak każdy inny silnik, wszystko to samo tylko 6 garków.
ktos tam pisze o 10tyś ........
z dyszka to możesz ale jechać z dziewczyna na lody a nie brać sie za uturbianie VRa
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 10:16 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
ja rozmawiałem z panem wojtkiem z lęborka i mówił ze 13-15tys powinno starczyc...tez o tym marze trzeba odkładac myśle ze kiedys bede mial kase jak nie to do lukasa i jazzda a z drugiej strony:D młodość jest jedna a drzew wiele
p.s kolega załozył turbo do passata b4 1.8 90km przed miał 94 konie bo tam cos niby robil jest wykres..potem włozył turbo i miął 232konie tez jest wykres..ale pojezdził 4 dni silnik padł..nic nie zakute itp ...ale za wszystko dał 2tys..a jak mechanik mu mówił ze to nie wytrzyma to nie słuchał heehehe
p.s kolega załozył turbo do passata b4 1.8 90km przed miał 94 konie bo tam cos niby robil jest wykres..potem włozył turbo i miął 232konie tez jest wykres..ale pojezdził 4 dni silnik padł..nic nie zakute itp ...ale za wszystko dał 2tys..a jak mechanik mu mówił ze to nie wytrzyma to nie słuchał heehehe
----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587
To może ja się włącze do tematu. Mam VRa Turbo i wszystko oprócz elektroniki robiłem sam. Dużo się na tym nauczułem i popełniłem kilka błędów na początku. W tej chwili mam Garretta T4 i całkiem nieźle sobie radzi. Dół jest seryjny, wystarczyło tylko odprężyć. Kolektor mam żeliwny pod Turbo taki właśnie z Ebaya który kupiłem razem z Wastegatem. Kolektor jest ok. T4 jest dość duża i miałem problem żeby się wymieścić przy ścianie grodziowej i przepustnicy kolektora dolotowego. Ostatecznie przepustnice odciołem, skróciłem trochę kolektor i przyspawałem troche pod innym kątem. W tej chwili ładuje delikatnie 0,6 bara w piku i dla silnika to jest małe piwo. Nie ma kłopotu jak narazie z temperaturą ale chłodnice oleju założyłem prawie od razu. Podstawą są też dobre wtryski. Conajmniej 300 cm3/min
Mniej więcej tak ro wygląda:
Mniej więcej tak ro wygląda:
Ostatnio zmieniony śr kwie 16, 2008 00:44 przez Mati v6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mati v6, ogladalem wlasnie przed cwhila foty z Rothenburga i vr6 T od razu sie rzucilo w oczy
moze napiszesz cos o osiagach, spalaniu, jakies techniczne kwestie ?
moze napiszesz cos o osiagach, spalaniu, jakies techniczne kwestie ?
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wiem jakie techniczne kwestie Cię interesują? Spalanie na poziomie 15-17l/100. Co do osiągów to narazie skrzynia jest za krótka. Na 5 biegu dochodzi do odcinki i niestety nie pojedzie więcej jak 260km/h. Jak przełoże skrzynie z TDI to 3 paczki powinien lecieć. Na 5 tym biegu przyśpiesza tak jak średnie auto klasy GTI na 2 lub 3. Od 100 do 200 km/h ok 11sek.
czemu go chcesz sprzedac...?? moze jakis filmik zapodasz jak to zapitala ??chętnie by se obejzał..pozdro czekam na filma ja tez chce turbo hehe spalanie mnie wali :Dbyle do przodu :green_fuck:
----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości