Jakie turbo w afn??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw paź 25, 2007 23:22

tommi3 pisze:sa leony tdi 180 i 193KM
to sa wersje cupra FR bylo ich bardzo mało...
Chyba po programie bo z fabryki to wychodzily tylko 150KM Leon 1 i 170KM leon2


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » czw paź 25, 2007 23:26

cowboy pisze:turbinka w AFN to VNT15 - daje rade do 1,2 Bara

do AFN a wchodzi plug&play turbina z silnika 130 PD o oznaczeniu AWX - występuje w VAG-ach gdzie silnik jest wzdłużnie (passat, audi) - oznaczenie turbiny GT1749VA

tak wygląda porównianie:

Obrazek

bez rzeźby można jeszcze wstawić hybryde

ja obecnie mam hybryde GT1749VA z GT1749VB (z silnika ARL)

czyli część gorąca tak jak w AWX, wałek gruby i nie przetaczany i łopatki zimne kompresora takie jak w ARL - dmucham sobie na tym lajtowo 1,35 Bara
a ile pompuje seryjnie te turbo z paska??
ile przejechales juz na tak podkręconym silniku??
dymi, kopci ci cos przy takim podkręceniu mocy??
a ta hybryde to z czego masz??


VW Golf III GTI 20 Jahre

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości