Tydzień po zakupie Golfa II 1.3i 89r...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Orzeł
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 21:09
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Orzeł » sob kwie 23, 2005 18:57

pw524 pisze:Przelicznik jest podany na tarczy prędkościomierza na dole gdzieś między wskazówką a licznikiem dziennym (może być inaczej zalerzy od producenta ale napewnio jest na tarczy) .Co do czujnika to jeden z nich,jest wciskany zabezpieczony tylko zawleczką,do wymiany nie trzeba spuszczać płynu,ale nie pamientam który z nich to ten od kompa,odsyłam do książki.
Przed chwilą sprawdzałem co napisane jest na zegarach.... Nie ma mowy o jakimkolwiek przeliczniku obrotów... pojawia się tylko jakieś logo MotoMeter a pod napisem Km/h symbol 935 i to wszystko... Raczej niewiele :hmm:
Dziennego licznika nie mam.
Czujniki u mnie są dwa. Lewy jest niebieski ( razem z wtyczką ) prawy czarny. Mam wrażenie, patrząc gdzie biegną kable od niebieskiego wydaje mi się że to ten ale pewności nie mam :otępienie: Nie mam książki więc na razie ciężko mi się zorientować.
Przy tym niebieskim mam też jakieś polutowane kable więc to też może wpływać na jakieś przekłamania :grrr:
Zastanawiam się jeszcze jak w prosty sposób sprawdzić czy termostat
działa prawidłowo. Czy jest szansa samemu go wymienić?


Pozdrawiam - Orzeł

Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » sob kwie 23, 2005 19:17

to 935 to wlasnie jest ten indeks predkosci, jak chcesz kupic zegary to z takim samym indeksem inaczej bedzie Ci przeklamywal



HaiFisch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW JETTA mk2

Post autor: HaiFisch » sob kwie 23, 2005 23:23

a licznik jakbys mial kupowac to jest taki http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49008614 tylko nie widac przelozenia jakie ma, albo tu http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49030140 tylko ze cena jest chora w przecwienstwie do tego za 100


[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]

czaja_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt mar 22, 2005 11:16
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: czaja_ » ndz kwie 24, 2005 21:19

Orzeł możesz mi podac adres tego warsztatu co sie specjalizuje w Golfach w Jeleniej Górze.
Ja jestem z Jeleniej i szukam sprawdzonego warsztatu żeby mi wyregulowali gażnik Pierburg 2E2.
Żeby nie było zarzutów o kryptoreklame to pisz na mojego maila z profilu.

Z góry dziekuje
pozdrawiam
Marek



Awatar użytkownika
Orzeł
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 21:09
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Orzeł » ndz kwie 24, 2005 22:27

lukasz pisze:to 935 to wlasnie jest ten indeks predkosci, jak chcesz kupic zegary to z takim samym indeksem inaczej bedzie Ci przeklamywal
Ok. Teraz będę już kumał co i jak.
Od Trzech dni intensywnie czytam forum i powiem Wam, że skutecznie obrzydziłem sobie już to moje "stare/nowe" auto. Tak na prawdę to nie przeczytałem chyba nic pozytywnego o tym NZ... A te wszystkie historie z odmą przelewają czarę goryczy :grrr: A szkoda bo blacha w idealnym stanie... Szkoda że wcześniej nie wiedziałem tego wszystkiego co teraz :bajer: Mam nadzieję że jak wymienię podstawowe rzeczy które musze po zakupie uczynić ( pasek i pompa wody ) pojeżdżę parę miesięcy i się go pozbędę;-( Będę szukał chyba jakiegoś 1.6...
Poczytam sobie jeszcze bo zaraz się pewnie okaże że z 1.6 tak samo jak z NZ :chytry: Zawsze znajdą się jakieś niedoróbki które mogą być potem strasznie uciążliwe :hmm:
NZ to dopiero moje trzecie auto. Wcześniejszy Escort 1.6D 86r. był pod paroma względami genialny;-) Przez trzy lata przejechałem 100tys. Nigdy mi nie stanął na drodze;-) Targałem nim 400kg przyczepę załadowaną po brzegi ( miała pewnie wtedy tonę ) i zrobiłem tak ze 2 tyś.km. podczas przeprowadzek. Nie rozpędzał się wtedy powyżej 60 ale zawsze dojechał;) Kiedyś ciągnąłem Rovera 620 spod Jarocina do Gdańska;-) Bez problemu :grin: Mało palił ale był głośny jak traktor i blacha się rozsypała;-( Udało się sprzedać.
Przyszła więc pora na benzynę. Mało kaski było i jeszcze tak się pospieszyłem, że mam teraz cztero biegowego NZ, z zamarzającą odmą :kac:
Ale się zdołowałem czytając te opowieści o 1.3i hehehe


Pozdrawiam - Orzeł

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn kwie 25, 2005 11:44

autko pali ok dobrze ,a skrzynia z mk3 1,4 ci podejdzie, poszukaj i nie łam sie wszyscy jesdzimy złomami



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 335 gości