Nie pokazuje prędkości na liczniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw wrz 27, 2007 12:56

Novik, sprawdz czy GALA (regulcja glosnosci zaleznie od predkosci auta) nie robi Ci gdzies zwarcia do masy. Przewod bialo-niebieski z wiazki el. radia. W kostce ISO jest to nr 1. Pisales ze upchnales kable wiec moze cos takiego sie dzieje :-)


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » czw wrz 27, 2007 14:18

kaczor4011 pisze:
Novik pisze:Jak sie dobrać do impulsatora żeby gosprawdzi czy działa
najlepiej na kanale
przecież impulsator jest dostępny od góry jak podniesiesz maskę to go widać i nie trzeba wjeżdżać na kanał, ja go wymieniałem na parkingu przed blokiem i zajęło mi to 3 min


Obrazek

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » czw wrz 27, 2007 14:56

inek01 pisze:sprawdz czy GALA (regulcja glosnosci zaleznie od predkosci auta) nie robi Ci gdzies zwarcia do masy.
Sprawdziłem i zwarcia nie ma.

[ Dodano: 27 Wrz 2007 14:58 ]
kaczor4011 możesz mi podesłać fote w którym miejscu szukać tego impulsatora i jaki jest koszt wymiany (zakupu)



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » czw wrz 27, 2007 15:10

ja impulsator kupiłem za 20zł na szrocie :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » czw wrz 27, 2007 15:13

A w którym miejscu pod maską go szukać ?



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw wrz 27, 2007 22:10

Novik pisze:A w którym miejscu pod maską go szukać ?
Przy skrzyni, wiazka z trzma przewodami...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » pt wrz 28, 2007 08:16

Trudno to wytłumaczyć, gdzie ten impulsator. Hmm powiem Ci tak, że nie sprawdzisz czy jest dobry, bo jak w nim elektronika padła to i tak tego nie zobaczysz... Najlepiej pożycz od kogoś impulsator i zamieńcie się na chwilkę. Jak zadziała Ci prędkościomierz to będziesz wiedział, że impulsator Ci padł. Za nowy impulsator (oryginał z VW) zapłacisz od 90 - 150 złoty.

Wieczorem dam fotki jak wygląda impulsator i gdzie on się dokładnie znajduje.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt wrz 28, 2007 08:50

TOMMy_VW pisze:Trudno to wytłumaczyć, gdzie ten impulsator. Hmm powiem Ci tak, że nie sprawdzisz czy jest dobry, bo jak w nim elektronika padła to i tak tego nie zobaczysz...
Jak to nie zobaczysz ?? Jaka elektronika w ogole? To jest proste jak budowac cepa, tak jak bys powiedzial ze elektronika w oporniku nawalila .... bez jaj.

Impulsator ma 3 przewody, na pierwszym jest +, na drugim sygnal ktory idzie do zegarow (zmienia sie na nim stan co 1/4 obrotu kola z + na 0 albo z + na - juz dokladnie nie pamietam). Na trzecim przewodzie masz mase.

Sprawdzasz czy masz plusa i mase na dwoch skrajnych przewodach. Jak nie masz to szukasz gdzie zniknelo, jak masz to wpinasz sie miernikiem w srodkowy przewod impulsatora i przepychasz samochod przod - tyl. Sprawdzasz wtedy czy na mierniku zmieniaja sie stany napiecia. Jak sie zmieniaja to jest ok, jak nie to do wymiany.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » pt wrz 28, 2007 09:01

bugalon, tak to mieszasz w głowie chłopakowi. Wiesz człowiekowi, który się na tym nie zna to to co napisałeś nic nie mówi...
bugalon pisze:ak to nie zobaczysz ??
Dla wprawnego w bojach to nie problem, ale prościej podmieć impulsatory z kolegą niż się bawić w takie jakieś przepychanie auta...


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt wrz 28, 2007 09:12

TOMMy_VW pisze:bugalon, tak to mieszasz w głowie chłopakowi. Wiesz człowiekowi, który się na tym nie zna to to co napisałeś nic nie mówi...
Zadal pytanie jak sprawdzic impulsator i dostal konkretna odpowiedz. Nie wiem w czym widzisz problem. Na pewno nie namieszalem mu w glowie. Jesli chlopak jest bystry i potrafi czytac ze zrozumieniem (a zakladam ze tak jest) to sobie spokonie poradzi.
TOMMy_VW pisze:
Dla wprawnego w bojach to nie problem, ale prościej podmieć impulsatory z kolegą niż się bawić w takie jakieś przepychanie auta...
Tak i przy okazji polamac kable przy wtyczkach w jednym i drugim aucie. Tam sa bardzo wysokie temperatury a w kilkunastoletnim golfie instalacja sie robi jak drewno (sam polamalem przewody w dwoch autach, obchodzac sie z nimi bardzo delikatnie). Poza tym nie wiem czemu zakladasz ze od razu sie znajdzie drugi kolega ktory chetnie rozbierze swoje auto zeby pomoc.

Przepychac auta wcale kolega nie musi. Wystarczy ze wezmie sobie miernik do auta i sie z nim przejedzie, tylko kable do miernika musi pociagnac z komory silnika od impulsatora.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » pt wrz 28, 2007 09:50

Chłopak zrobi co będzie uważał.
bugalon pisze:Tak i przy okazji połamać kable przy wtyczkach w jednym i drugim aucie.
To chyba masz jakieś stare trupy, bo jak ja wymieniałem impulsator to jakoś nic się nie połamało...
bugalon pisze:znajdzie drugi kolega ktory chetnie rozbierze swoje auto zeby pomoc.

A czemu kolega nie może pomóc?? Co to za problem, przecież nie musi wykręcać połowy auta, żeby pomóc i wyciągnąć swój impulsator.

Chyba koledzy są po to, żeby pomagać...

Chłopak zrobi co chce, a ja mu życzę, żeby się udało i tyle ;-)


Kończę tę gatke szmatke, bo schodzi z tematu.
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 09:52 przez TOMMy_VW, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 68 gości