Co polecacie silnik 1.6 100 KM?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob wrz 22, 2007 20:00

nic nowego itor nie znalazłeś,wykaz silników w mk3 jest podany na 1 stronie :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » sob wrz 22, 2007 20:14

andrew19_86 pisze:nic nowego itor nie znalazłeś,wykaz silników w mk3 jest podany na 1 stronie :bigok:
to byl glos za tym ze nie ma 1.6 16V:)



Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » ndz wrz 23, 2007 00:29

Itor, wykaz silników brałem z niemieckiej wikipedii. To ja dodałem je do polskiej. :)

Patrzyłem też na http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=124 .
Skoro tam jest A59, który był tylko prototypem, to byłoby też o 1.6 16V. Wg mnie taki silnik nie istniał w golfie mk3.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

opinia

Post autor: krzaś » ndz wrz 23, 2007 11:01

Witam. Jestem posiadaczem mk3 1,6 74/101KM AFT . Własnie mam taki silnik o jaki pytasz.
Posiadam autko od dwóch lat i nie mam co do tego silnika żadnych zastrzeżeń.
Moje wyniki testów są nastepujace:
- przyspieszenie 11,5 sekundy do setki
- spalanie : miasto 11,5
trasa 7,0 przy sredniej 80km/h
predkośc max fabryczna 188km/h a moje autko poleciało 200km/h
Musze przyznać że na 5 biegu przy obrotach powyzej 3000 mozna nieżle poszaleć. :crazy:

jesli masz jeszcze jakies pytania pisz, postaram sie odpisac



Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » ndz wrz 23, 2007 12:44

Wg serwisówki AFT ma 4 zawory ssące i 4 wydechowe.A więc daje to 8V :)
Poza tym wszystkie żródła mówią ,że w MK3 nie było 1.6 16 V montowanych seryjnie.



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » ndz wrz 23, 2007 13:43

Silniki AFT i AEK miały 101 KM przy 5800 i 11.1 s do setki. Montowane w MK3 i B4.


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » ndz wrz 23, 2007 17:08

ja tylko dorzuce... na nie korzyść... że to co widziałem to był jednak swap :|..a juz myslałem :]


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz wrz 23, 2007 23:52

ja mam dwa zawory na każdy cylinder



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: Co polecacie silnik 1.6 100 KM?

Post autor: ppoll27 » pn wrz 24, 2007 10:05

Lester_Morus pisze:Planuję zamontować u siebie silnik 1.6 100 KM (pełny wtrysk) ale nic o nim nie wiem!
Czy polecilibyście mi tą jednostkę zamiast 1.6 ABU 75 KM???
Kumpel ma takie cos w Audi A3 i spisuje sie OK, chociaz tam czuc ze buda juz troszke ciezsza, wiec u ciebie powinno byc naprawde dobrze.
Osobiscie uwazam ze to jeden z ciekawszych i ponadczasowych ;) silnikow VW, jak sie przypatrzysz to klepia je do dzisiaj (G5, A3, Octavia).
To sprawdzona konstrukcja VW 1,6 (m.in z modelu RF i PN) + ulepszony uklad dolotowy i pelny uklad wtryskowy wielopunktowy (dzieki temu taka moc). Ma duza trwalosc, przyzwoite osiagi, i umiarkowane ceny - rorzad nie jest 16V tylko 8V dzieki czemu czesci nie sa zbyt drogie. Spalanie 6-11 l /100 km. :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 443 gości