remont silnika wersja standard low

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » śr wrz 05, 2007 17:28

tak sie mowi, ale tera fajny motor mozna wytargac za 1500 z jakas tam gwarancja i nie jest to kupowanie kota w worku... a po remoncie to tak naprawde nie wiadomo co to bedzie...
no chyba ze robimy prawdziwy remont, ale to sie nie zamyka wtedy w kwocie 2kpln, tylko znacznie wiecej :/



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr wrz 05, 2007 18:27

czyli sugerujecie ze lepiej za 1500 kupic motor na gwarancji?



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw wrz 06, 2007 17:54

no wlasnie.. i kolejny dylemat... ;-/



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw wrz 06, 2007 18:04

ja u siebie robilem remonick i wymienilem pierscienie, panewki, nowe zawory, uszczelniacze zaworowe, tulejki zaworow, do tego komplet uszczelek (pod głowice,zimeringi,pod klawiature,miske) do tego byla planowana głowica, i szlifowane gniazda zaworowe a i rozrzad jeszcze do tego za wszytko mi wyszło nieco ponad 1000 zł razem z robocizna :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw wrz 06, 2007 18:52

no wlasnie nie wiem czy nie lepiej zrobic remontu i wladowac jakies markowe czesci niz kupowac silnik w bardzo dobrym stanie, skoro mozna miec jak nowy... z drogiej strony jaka bedzie wytrzymalosc tego silnika skoro np glowica bedzie przypuszczalnie spawana czy cos w tym rodzaju... nie wiem mam dylemat...



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » pt wrz 07, 2007 16:17

Mozesz przyoszczedzic sporo na remoncie - robiac wszystko co się samemu.


Ja tak z kolega w pewnym momencie postanowilem (bo w serwisie niby dobrym taki mi **** zrobili i tyle skasowali) i powiem ci ze prawie wszystko da się zrobic samemu.

Oczywiscie nie mówie o szlifowaniu samemu czy planowaniu samemu glowicy - ale skrecanie itp mozna samemu poczynic.

W razie czego służe pomocą.



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » sob wrz 08, 2007 20:10

wezme silnik jednak... najlepiej taki jak mialem czyli JR? koles w bytomiu handluje takim sprzetem to chyba od niego wezme za 1500 zeta.. co o tym myslicie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości